ВІЗУАЛЬНА ГЕРМЕНЕВТИКА КІНОПОГЛЯДУ

Автор(и)

  • Ольга Равлюк-Голіцина Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого., Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.34026/1997-4264.24.2019.183930

Ключові слова:

кінематограф, візуальні мистецтва, герменевтика, інтерпретація, постфеноменологія

Анотація

У статті здійснено спробу залучення кінематографа до герменевтичного дискурсу. Використано феноменологічний і постфеноменологічний підходи. Постульовано, що кінопогляд має відношення до герменевтики, оскільки інтерпретує світ з позиції альтернативних часово-просторових відношень.

Біографія автора

Ольга Равлюк-Голіцина, Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого.

Заслужений працівник культури України, директор Інституту екранних мистецтв Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого.

Посилання

Ажимова Л. Философское осмысление феномена кино В. Беньямином. URL: http://vphil.ru/index. php?option=com_content&task=view&id=686

Бабушкин В. Феноменологическая философия. URL: http://psylib.org.ua/books/babus01/index.htm

Березин С. Постфеноменология Дона Айди. URL: http://www.jkhora.narod.ru/2009-34-05.pdf

Гройс Б. О новом. Опыт экономики культуры. Москва : Ад Маргинем, 2015. 240 с.

Зонтаг С. О фотографии. Москва : Ад Маргинем, 2013. 272 с.

Филимоненко Ю. Отношение к пространству как функция подсознания. URL: http://www.medpsy.ru/meds/ meds316.php

Ямпольский М. О близком. Очерки немиметического зрения. URL: http://lukashevichus.info/knigi/yampolski_o_ blizkom.pdf

Опубліковано

2019-06-10

Номер

Розділ

Articles