ФЕНТЕЗІ ЯК НЕОМІФ У КІНЕМАТОГРАФІ

Автор(и)

  • Оксана Станіславівна Мусієнко Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І.К.Карпенка-Карого, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-1707-1652

DOI:

https://doi.org/10.34026/1997-4264.25.2019.188326

Ключові слова:

фентезі, історичні витоки, герой, архетип, неоміф

Анотація

Статтю присвячено жанру фентезі, який набирає дедалі більшої популярності як у літературі, так і на екрані. 

Розглянуто стилістичні особливості фентезійних творів, неоміфологічний характер фентезі. Особливу увагу приділено багатосерійному телепроєкту НВО «Гра престолів», що втілив у собі як мистецькі досягнення, так і втрати фентезійного жанру.

Біографія автора

Оксана Станіславівна Мусієнко, Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І.К.Карпенка-Карого

Член-кореспондент Національної академії мистецтв України, заслужений діяч мистецтв України, кандидат мистецтвознавства, 

професор, професор кафедри кінознавства Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого. 

Посилання

Игра престолов и психология: Душа темна и полна ужасов / под ред. Тревиса Ленгли. Москва : Альпина Паблишер, 2019. 316 с.

Ларрингтон К. Зима близко: Средневековый мир «Игры престолов». Москва : Рипол классик, 2018. 367 с.

Вікіпедія. Точка доступу: http://uk.wikipedia.org./wiki/

Сапковский А. Нет золота в Серых горах. Точка доступу: http://loveread.ec/view_global.php.id=1086

Мартін Д. Гра престолів. Пісня льоду і полум ̓я. Книга перша. Київ : КМ-БУКС, 2017. 800 с.

Опубліковано

2019-11-26

Номер

Розділ

Articles