ВИДОВИЩНІ ФОРМИ У СУЧАСНІЙ КУЛЬТУРІ

Автор(и)

  • Катерина Ігорівна Станіславська Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-9026-6085

DOI:

https://doi.org/10.34026/1997-4264.29.2021.248786

Ключові слова:

видовищність, візуальний поворот, тілесний поворот, постмодерн, мистецтво постмодерну, видовищні форми

Анотація

Предмет статті – видовищні форми сучасної культури як маркер постмодерністського мистецтва. Постмодерн представлений як епоха зміни парадигми через візуальні та тілесні повороти. Візуальні та тілесні домінанти показані як провідні властивості сучасних видовищних форм. Висновки узагальнюють домінування видовищності в сучасній культурі, здатність сучасної людини реалізувати себе в ролях глядача та учасника видовищних форм.

Біографія автора

Катерина Ігорівна Станіславська, Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого

доктор мистецтвознавства, професор

Посилання

Kusch, E. (2017). «You Suffer», «Nudota» i «Ritm 0»: fenomenologiya paramuziki [«You Suffer», «Nausea» and «Rhythm 0»: the phenomenology of paramusic]. Naukoviy visnik Kiyivskogo natsionalnogo universitetu teatru, kino i telebachennya imeni I. K. Karpenka-Karogo. Vyp. 21. S. 142-151.

Ryilskaya, T. P. (2009). Vizualnyiy povorot kak pereosmyislenie sovremennogo iskusstva [Visual turn as a rethinking of contemporary art]. Kulturnaya zhizn Yuga Rossii, №3 (32). S. 109-110.

Stanislavska, K. (2020-a). Mistetske shou: manipulyatsiya mistetstvom chi mistetstvo manipulyatsiyi? [Art show: manipulation of art or art of manipulation?]. Naukoviy visnik Kiyivskogo natsionalnogo universitetu teatru, kino i telebachennya imeni I. K. Karpenka-Karogo. Vyp. 26. S. 109-113. DOI: https://doi.org/10.34026/1997-4264.26.2020

Stanislavska, K. (2020-b). Mistetski formi suchasnoyi vidovischnoyi kulturi [Art forms of modern entertainment culture]. Kyiv.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-29

Номер

Розділ

КУЛЬТУРОЛОГІЯ