Значення темпо-ритму у драматичній виставі

Автор(и)

  • Анатолій Захарченко Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І.К. Карпенка-Карого, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.34026/1997-4264.31.2022.267513

Ключові слова:

темпо-ритм ролі, темпо-ритм вистави, першорядні події, сценічний вчинок персонажа, основний конфлікт п′єси

Анотація

Стаття присвячена вивченню, осмисленню та практичному оволодінню важливої театральної категорії темпо-ритму вистави. Матеріал статті ґрунтується на попередньому висвітленні загальних питань про темпо-ритм, що були опубліковані у Науковому віснику КНУТКІТ імені І.К. Карпенка-Карого за 2018 рік (випуск 23). Стаття є логічним продовженням висвітлення даної теми стосовно зміщення акценту на проблеми оволодіння темпо-ритмом вистави. Автор статті вважає, що випускник акторського курсу вищого навчального закладу має вміти не лише продемонструвати професійний рівень у виконанні ролі, а й захистити роль теоретичним обґрунтуванням задуму на рівні сучасної театральної термінології.

Біографія автора

Анатолій Захарченко, Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І.К. Карпенка-Карого

заслужений діяч мистецтв України, доцент другої кафедри акторського мистецтва та режисури драми

Посилання

Beaumarchais, P. (2010). Comedii [Comedies]. Hharkiv: Folio. 317 p. [in Ukrainian]

Kovshov, N. (1983). Uroky M.N. Kedrova [Lessons of MN Kedrova]. Moskva: Iskysstvo. 180 p. [in russian]

Kurbas, Les (1988). Beresil [Berezil]. Kyiv: Dnipro. 515 p. [in Ukrainian]

Novitskaya, L. (1984) Uroky vdokhnovenyia [Lessons of inspiration]. Moskva: WTO. 1984. 380 p. [in russian]

Osnovi psihologii [Basics of psychology] (1996). Za zag. red. O. V. Kyrychuk, V. A. Roments. Kyiv: Lybid. 630 s. [in Ukrainian]

Pavy, Patrice (2006). Slovnyk teatru [Theater dictionary]. Publishing Center of Ivan Franko LNU. 639 p. [in Ukrainian]

Popov, A. (1980). Tvorcheskoe nasledie [Creative heritage]. Moskva: WTO. 479 p. [in russian]

Shapar, V. (2007). Suchasniy tlumachniy psihologIchniy slovnik [Modern interpretive psychological dictionary]. Hharkiv: Flag. 639 p. [in Ukrainian]

Stanislavskуi, K. (1955). Sobranie sochineniy v 8 tomah [Collection composed in 8 volumes]. Moskva: Gos. izd-vo «Art». T. 3. 500 p. [in russian]

Toporkov, V. (1950). K.S. Stanislavskiy na repetitsii [K.S. Stanislavskyi at rehearsal]. Moskva: Gos. izd-vo «Art». 190 p. [in russian]

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-11-29

Номер

Розділ

СЦЕНІЧНЕ МИСТЕЦТВО