Зміст
ТЕАТРАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО
Маркери театральної культури (Державний театр, 1917–1934, початок) | PDF ABSTRACT (English) |
Олександр Юрійович Клековкін | 7-16 |
Новаторство ілюзіону Альберта Сміта «Сходження на Монблан» (1852–1858 рp.): між театром і шоу-бізнесом | PDF ABSTRACT (English) |
Ангеліна Олегівна Ангелова | 17-22 |
Любов Ліницька – виконавиця ролей у п’єсах єврейських драматургів (перший український стаціонарний театр М. Садовського у Києві (1909–1915 рp.)) | PDF ABSTRACT (English) |
Леся Петрівна Овчієва | 23-29 |
Прийоми commedia dell’arte у практиці акторського дуету Йосипа Гірняка та Мар’яна Крушельницького (На прикладі вистави «Мікадо» 1927 р.) | PDF ABSTRACT (English) |
Тетяна Антонівна Бойко, Марина Василівна Сорока | 30-36 |
Християнські концепти в історичних драмах Г. Лужницького | PDF ABSTRACT (English) |
Софія Ігорівна Роса-Лаврентій | 37-42 |
«Чайка» А. П. Чехова: перші театральні досвіди. До питання сценічності п’єси | PDF ABSTRACT (English) |
Дар’я Вікторівна Шестакова | 43-48 |
Режисерські пошуки Федора Стригуна | PDF ABSTRACT (English) |
Тетяна Степанівна Батицька | 49-59 |
Освітній чинник формування людського капіталу в українському цирку | PDF ABSTRACT (English) |
Владислав Геннадійович Кашуба | 60-68 |
Монотеатр перед мікрофоном у контексті майстерності актора | PDF ABSTRACT (English) |
Лариса Миколаївна Недін | 69-74 |
ЕКРАННІ МИСТЕЦТВА
Поява відеофільму на українському телебаченні та діяльність Віктора Кісіна. Історичні контексти | PDF ABSTRACT (English) |
Лариса Миколаївна Наумова | 75-85 |
Свобода як морально-етична домінанта авторського кінематографа Мілоша Формана | PDF ABSTRACT (English) |
Галина Петрівна Погребняк | 86-92 |
Варіативні екранні твори після виходу проєкту «Мозаїка» | PDF ABSTRACT (English) |
Іван Анатолійович Канівець | 93-97 |
Музичний серіал: на перетині кіно і телебачення | PDF ABSTRACT (English) |
Тетяна Анатоліївна Сидорчук | 98-104 |
Сучасний погляд на викладання кінорежисури як дисципліни | PDF ABSTRACT (English) |
Валентин Віталійович Марченко, Юрій Володимирович Помазков | 105-108 |
Мистецьке шоу: маніпуляція мистецтвом чи мистецтво маніпуляції? | PDF ABSTRACT (English) |
Катерина Ігорівна Станіславська | 109-113 |
Структура кіносценарію | PDF ABSTRACT (English) |
Ірен Віталіївна Роздобудько | 114-121 |
КУЛЬТУРОЛОГІЯ
Європейські моделі фінансування культурних проєктів | PDF ABSTRACT (English) |
Ростислав Анатолійович Громадський, Тетяна Олександрівна Ялоха | 123-130 |
Теоретико-методологічні аспекти рекламування культурно-мистецьких послуг у сучасних соціокультурних умовах | PDF ABSTRACT (English) |
Олена Олександрівна Абрамович | 131-136 |
«ПРОБЛЕМНЕ ПОЛЕ» ФРАНЦУЗЬКОЇ ГУМАНІСТИКИ: ДОСВІД ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХIX СТОЛІТТЯ | PDF ABSTRACT (English) |
Олена Ігорівна Оніщенко | 137-144 |
Англійська гуманістика другої половини ХІХ – початку ХХ ст. в логіці становлення загальноєвропейського діалогу культур | PDF ABSTRACT (English) |
Марина Володимирівна Тернова | 145-155 |
Діяльність чернігівського відділу «Союзу Українок» у контексті національно-культурного відродження Чернігівщини кінця ХХ – початку ХХІ століть | PDF ABSTRACT (English) |
Олег Павлович Бадалов | 152-156 |
МИСТЕЦЬКА ПЕДАГОГІКА
Інформаційно-документальне забезпечення залучення позабюджетних коштів закладами культури і мистецтва України | PDF ABSTRACT (English) |
Василь Вікторович Білан | 158-165 |
Діалогічна форма спілкування в мовно-голосових тренінгах як спосіб формування навички взаємодіяти | PDF ABSTRACT (English) |
Тетяна Василівна Кобзар | 166-172 |
Взаємодія дихальних м’язів і їхній вплив на голосоутворення | PDF ABSTRACT (English) |
Олександр Васильович Завальський | 173-179 |
Проблема поєднання пластики ляльки і слова в процесі навчання | PDF ABSTRACT (English) |
Тетяна Іванівна Сільченко | 180-184 |
АРХІВ
«Агент “Правдин” володіє значною, цікавою в оперативному сенсі, інформацією серед літературних кіл і працівників кінематографії» | PDF ABSTRACT (English) |
Роман Володимирович Росляк | 186-196 |