Онтологія мистецтва ігрової ляльки як культурне втілення специфічних засобів виразності

Автор(и)

  • Руслан Валентинович Неупокоєв Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І.К. Карпенка-Карого, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.34026/1997-4264.23.2018.216649

Ключові слова:

предмет, скульптура, маска, тіло, специфіка мистецтва ігрової ляльки, специфічні та неспецифічні засоби виразності, театр ляльок, «оживлення», аполонічність, діонісійство

Анотація

Стаття уточнює визначення специфіки мистецтва ігрової ляльки як його онтологічної особливості та визначає ступінь специфічності відповідних засобів виразності заради створення термінологічного та методологічного консенсусу через застосування культурологічного підходу та класифікації мистецьких дискурсів за принципом Фрідріха Ніцше.

Методи: аналіз, порівняння, деконструкція

Біографія автора

Руслан Валентинович Неупокоєв, Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І.К. Карпенка-Карого

заслужений діяч мистецтв України, старший викладач кафедри акторського мистецтва та режисури театру ляльок

Посилання

Berdyaev, N. A. (2002). The meaning of creativity: the experience of justifying the person. Kharkiv: Folio, 688 [in Russian].

Baudrillard, J. (2002). The Transparency of Evil. Moscow: Dobrosvet, 356 [in Russian].

Baudrillard, J. (2015) Simulacra and Simulation (A. Kachalov, trans). Moscow: POSTUM, 240 [in Russian].

Brecht, B. (1977). About the theatre art. Kyiv: Mystetstvo, 366 [in Ukraian].

Buchma, O.Yе. (2015). The latest acting techniques of the modern puppet theater as a factor in the transformational processes of artistic culture. Dissertation for the degree of candidate of art studies. Dissertation for the degree of candidate of art studies. Kyiv: NAKKiM, 191 [in Ukrainian].

Vasilkova, A. (2003). Puppet’s soul and body. The nature of the puppet conventionality of in the art of the 20th century: theater, cinema, television. Moscow: Agraf, 224 [in Russian].

Deleuze, J. & Guattari, F. (2007). Anti-Oedipus: Capitalism and Schizophrenia (D. Kralechkin, Trans). Ekaterinburg: U-Factoria, 672 [in Russian].

Diderot, D. (1966). The actor`s paradox. Kyiv: Mystetstvo, 146 [in Ukrainian].

Korolev, M. M. (1973). The Art of the Puppet Theater. Leningrad: Iskusstvo, 112 [in Russian].

Locke, J. (1985). An Essay Concerning Human Understanding. Moscow: Mysl, 621 [in Russian].

Nietzsche, F. (2005). The Birth of Tragedy: Out of the Spirit of Music (G.Rachinskiy Trans). Sanct-Peterburg: Azbukaclassika, 208 [in Russian].

Obraztsov, S. V. (1938). My profession. Moscow: Iskusstvo, 171 [in Russian].

Simonovich-Efimova N.Ya. (1980). Notes of parsleychnik. Leningrad: Iskusstvo, 272 [in Russian].

Stanislavsky, K. S. (1953). Work of the actor over himself. Diary of a student: P. 1, 2 (T. Olkhovsky Trans). Kyiv: Mystetstvo, 621 [in Ukrainian].

Schiller F. (1957). On Naïve and Sentimental Poetry. Moscow: Khudozhestvennaya literature, 630 [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-27

Номер

Розділ

СЦЕНІЧНЕ МИСТЕЦТВО