Онтологія мистецтва ігрової ляльки як культурне втілення специфічних засобів виразності
DOI:
https://doi.org/10.34026/1997-4264.23.2018.216649Ключові слова:
предмет, скульптура, маска, тіло, специфіка мистецтва ігрової ляльки, специфічні та неспецифічні засоби виразності, театр ляльок, «оживлення», аполонічність, діонісійствоАнотація
Стаття уточнює визначення специфіки мистецтва ігрової ляльки як його онтологічної особливості та визначає ступінь специфічності відповідних засобів виразності заради створення термінологічного та методологічного консенсусу через застосування культурологічного підходу та класифікації мистецьких дискурсів за принципом Фрідріха Ніцше.
Методи: аналіз, порівняння, деконструкція
Посилання
Berdyaev, N. A. (2002). The meaning of creativity: the experience of justifying the person. Kharkiv: Folio, 688 [in Russian].
Baudrillard, J. (2002). The Transparency of Evil. Moscow: Dobrosvet, 356 [in Russian].
Baudrillard, J. (2015) Simulacra and Simulation (A. Kachalov, trans). Moscow: POSTUM, 240 [in Russian].
Brecht, B. (1977). About the theatre art. Kyiv: Mystetstvo, 366 [in Ukraian].
Buchma, O.Yе. (2015). The latest acting techniques of the modern puppet theater as a factor in the transformational processes of artistic culture. Dissertation for the degree of candidate of art studies. Dissertation for the degree of candidate of art studies. Kyiv: NAKKiM, 191 [in Ukrainian].
Vasilkova, A. (2003). Puppet’s soul and body. The nature of the puppet conventionality of in the art of the 20th century: theater, cinema, television. Moscow: Agraf, 224 [in Russian].
Deleuze, J. & Guattari, F. (2007). Anti-Oedipus: Capitalism and Schizophrenia (D. Kralechkin, Trans). Ekaterinburg: U-Factoria, 672 [in Russian].
Diderot, D. (1966). The actor`s paradox. Kyiv: Mystetstvo, 146 [in Ukrainian].
Korolev, M. M. (1973). The Art of the Puppet Theater. Leningrad: Iskusstvo, 112 [in Russian].
Locke, J. (1985). An Essay Concerning Human Understanding. Moscow: Mysl, 621 [in Russian].
Nietzsche, F. (2005). The Birth of Tragedy: Out of the Spirit of Music (G.Rachinskiy Trans). Sanct-Peterburg: Azbukaclassika, 208 [in Russian].
Obraztsov, S. V. (1938). My profession. Moscow: Iskusstvo, 171 [in Russian].
Simonovich-Efimova N.Ya. (1980). Notes of parsleychnik. Leningrad: Iskusstvo, 272 [in Russian].
Stanislavsky, K. S. (1953). Work of the actor over himself. Diary of a student: P. 1, 2 (T. Olkhovsky Trans). Kyiv: Mystetstvo, 621 [in Ukrainian].
Schiller F. (1957). On Naïve and Sentimental Poetry. Moscow: Khudozhestvennaya literature, 630 [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, подають наукові статті для публікації у «Науковому Віснику» на таких умовах:
а) Автори, подаючи наукові статті для публікації, надають збірнику «Науковий Вісник» право першої публікації (за ліцензією Creative Commons Attribution). Це дає змогу іншим ділитися роботою з підтвердженням авторства роботи та первинної публікації в цьому збірнику. Водночас за авторами зберігаються в повному обсязі авторські права, що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р.;
б) Автори мають право укладати додаткові окремі угоди на договірній основі стосовно невиключного поширення опублікованої версії Збірника (публікації в книжці, інституційному сховищі тощо), з підтвердженням початкової публікації в цьому виданні;
в) Автори також мають право розмістити свої праці в мережі Інтернет (на їх веб-сайті чи в іниституційних сховищах) до подання чи під час подання праць на розгляд редакційної ради Збірника.
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ
За авторами збірника наукових праць «Науковий Вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення ім. І.К. Карпенка-Карого» / «Naukovij vìsnik Kiïvskogo nacìonalnogo unìversitetu teatru, kìno ì telebačennâ ìm. Ì.K. Karpenka-Karogo» зберігається авторське право що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р. (остання поточна редакція 14.10.2020). За ліцензійними умовами надається право також і редакції збірника публікувати оригінальні наукові статті, що містять нові наукові дослідження й не публікувалися в інших виданнях.
Ліцензійна політика журналу сумісна з переважною більшістю політик відкритого доступу та архівування матеріалів. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, яка дозволяє іншим розповсюджувати роботу з визнанням авторства цієї роботи і першої публікації в цьому журналі. Автор зберігає авторські права і права на публікацію без обмежень.
Погляди авторів публікацій можуть не збігатися з поглядами редакції. За достовірність фактів, дат, прізвищ тощо відповідальність несуть автори.