На перетині мистецтв: музика — живопис — хореографія

Автор(и)

  • Галина Миколаївна Фількевич Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І.К. Карпенка-Карого, Україна

DOI:

https://doi.org/10.34026/1997-4264.23.2018.216654

Ключові слова:

балет, синтез, взаємодія, музика, хореографія, сценографія, колорит

Анотація

Стаття присвячена синтезу таких складових балетної вистави, як музика, хореографія, живопис. Їх взаємодія сприяє створенню цілісного сценічного образу. Дослідження базується на сучасних балетних постановках провідних західноєвропейських, українських, азійських хореографів.

Біографія автора

Галина Миколаївна Фількевич, Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І.К. Карпенка-Карого

кандидат мистецтвознавства, доцент, професор кафедри музичного виховання

Посилання

Zis, A. (1978). Theoretical pre-conditions of synthesis ofarts. Sb. Vzaimodeystvie i sintez iskusstv. Leningrad: Nauka. S. 5–20 [in Russian].

Vanslov. V. (2007). About music and about ballet. Teoretikoesteticheskie etyudy. Moscow: Pamyatniki istoricheskoy myisli, 332 [in Russian].

Vanslov, V. (1980). Articles about ballet. Leningrad, 192 [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-27

Номер

Розділ

СЦЕНІЧНЕ МИСТЕЦТВО