Артмоб: художня акція у просторі вуличного мистецтва
DOI:
https://doi.org/10.34026/1997-4264.23.2018.216660Ключові слова:
флешмоб, артмоб, художня акція, вуличне мистецтвоАнотація
Стаття презентує погляд на естетичний різновид флешмобу — артмоб — як сучасне втілення художньої акції. Розглянуто інструментальний, вокальний та танцювальний артмоби; наведено приклади
Посилання
Veselova, M. N. (2017). Art-mob kak instrument vzaimodeystviya cheloveka s gorodskoy sredoy. Vestnik Sankt-Peterburgskogo gosudarstvennogo universiteta kulturyi i iskusstv. № 2 (31). S. 79–82 [in Russian].
Demchenkov, S. A., Parshanina, N. S. (2015). Fleshmob kak urbanisticheskiy fenomen: sotsialno-filosofskiy i kommunikativnyiy aspektyi. Omskiy nauchnyiy vestnik. № 1 (135). S. 75–78. [in Russian].
Demchenkov, S. A., Parshanina, N. S. (2013). Fleshmob kak forma massovoy kommunikatsii: tipologiya, pragmatika i poetika. Rechevaya kommunikatsiya v sovremennoy Rossii: materialyi III Mezhdunar. кonf. Omsk. S. 48–56 [in Russian].
Zharkova, M. A. (2013). Molodyozhnyiy subpotok: osobennosti formirovaniya, funktsionirovaniya i transformatsii v sovremennom rossiyskom obschestve (na primere fleshmoba goroda Kazani): avtoref. dus. … kand. sotsiol. n.: spets. 22.00.04 «Sotsialnaya struktura, sotsialnyie institutyi i protsessyi». Saransk. 24 [in Russian].
Kryilova, A. V. (2013). Fleshmob i inyie sposobyi aktivizatsii massovogo potrebleniya muzyikalnyih form iskusstva. Problemyi muzyikalnoy nauki. № 1 (12). S. 42–45 [in Russian].
Petrenko-Lisak, A. O. (2011). Teoretiko-Metodologichniy analiz sotsialnih ruhlivostey: fleshmobu, bukkrosingu ta parkuru. Aktualni problemi sotsiologiyi, psihologiyi, pedagogiki. Vip. 12. S. 27–32 [in Ukrainian].
Platonova, O. A. (2017). Tantsevalnyiy fleshmob kak sotsiokulturnoe yavlenie: ekrannyiy obraz i vneekrannaya realnost. Nauka televideniya. № 13.4. S. 39–54 [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, подають наукові статті для публікації у «Науковому Віснику» на таких умовах:
а) Автори, подаючи наукові статті для публікації, надають збірнику «Науковий Вісник» право першої публікації (за ліцензією Creative Commons Attribution). Це дає змогу іншим ділитися роботою з підтвердженням авторства роботи та первинної публікації в цьому збірнику. Водночас за авторами зберігаються в повному обсязі авторські права, що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р.;
б) Автори мають право укладати додаткові окремі угоди на договірній основі стосовно невиключного поширення опублікованої версії Збірника (публікації в книжці, інституційному сховищі тощо), з підтвердженням початкової публікації в цьому виданні;
в) Автори також мають право розмістити свої праці в мережі Інтернет (на їх веб-сайті чи в іниституційних сховищах) до подання чи під час подання праць на розгляд редакційної ради Збірника.
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ
За авторами збірника наукових праць «Науковий Вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення ім. І.К. Карпенка-Карого» / «Naukovij vìsnik Kiïvskogo nacìonalnogo unìversitetu teatru, kìno ì telebačennâ ìm. Ì.K. Karpenka-Karogo» зберігається авторське право що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р. (остання поточна редакція 14.10.2020). За ліцензійними умовами надається право також і редакції збірника публікувати оригінальні наукові статті, що містять нові наукові дослідження й не публікувалися в інших виданнях.
Ліцензійна політика журналу сумісна з переважною більшістю політик відкритого доступу та архівування матеріалів. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, яка дозволяє іншим розповсюджувати роботу з визнанням авторства цієї роботи і першої публікації в цьому журналі. Автор зберігає авторські права і права на публікацію без обмежень.
Погляди авторів публікацій можуть не збігатися з поглядами редакції. За достовірність фактів, дат, прізвищ тощо відповідальність несуть автори.