Окремі аспекти теоретичної кінознавчої спадщини Василя Цвіркунова

Автор(и)

  • Лариса Миколаївна Наумова Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І.К. Карпенка-Карого, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.34026/1997-4264.23.2018.216756

Ключові слова:

Василь Цвіркунов, кіно, культура, стиль, традиція

Анотація

Центром уваги дослідження є деякі аспекти теоретичної кінознавчої спадщини Василя Цвіркунова, викладені у його книгах «Проблеми стилю в кіномистецтві» і «Традиції та новаторство у радянському кіномистецтві (Досвід методологічного дослідження)» та у окремих статтях. Особливого значення в теорії В. Цвіркунова набувають проблеми традицій і новаторства, методологічні питання кінознавства, теми стилю та авторська індивідуальність в кіно.

Біографія автора

Лариса Миколаївна Наумова, Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І.К. Карпенка-Карого

кандидат філософських наук, доцент, доцент кафедри режисури телебачення

Посилання

Tsvirkunov, V. V. (1981). Dialectics of typical circumstances and the problem of character in cinema. Duhovnyj svit suchasnyka v kinomystectvi. 7–88 [in Ukrainian].

Tsvirkunov, V. V. (1979). For the question about methodology of cinema theory. Mystectvo kino, issue 1. 9–17 [in Ukrainian].

Tsvirkunov, V. V. (1988). Problems of style in cinema. Kyiv: Mystectvo. 212 [in Ukrainian].

Tsvirkunov, V. V. (1963). Plot. Some questions of the theory. Kyiv: Vydavnyctvo Akademii nauk URSR. 240 [in Ukrainian].

Tsvirkunov, V. V. (1978). Traditions and innovation in soviet cinematography (experience of methodological research). Kyiv: Naukova dumka. 228 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-27

Номер

Розділ

ЕКРАННІ МИСТЕЦТВА