«Повага до кадру» у документальному кіно: оператори В. Кукоренчук та А. Химич у співпраці з режисером С. Буковським
DOI:
https://doi.org/10.34026/1997-4264.23.2018.216761Ключові слова:
Сергій Буковський, Володимир Кукоренчук, Анатолій Химич, Вілен Калюта, українське документальне кіно, українська операторська школа, кіно доби перебудови, кіно незалежної України, плівка, кадр, документ, пам’ятьАнотація
Стаття шляхом аналізу ключових творів фільмографії, статей, особистих висловлювань режисера у інтерв’ю та на творчих зустрічах, вивчає візуальні образи, методи щодо операторської роботи та ставлення до кінематографії як такої визнаного у всьому світі українського документаліста Сергія Буковського
Посилання
A talk with Chris Doyle (2017) // Camerimage Film Festival. URL: http://www.facebook.com/camerimage
Bukovskyi, S.A. In search of the name (sezon 2, vyp. 26) (2016) — Vladymyr Kukorenchuk / Serhiy Anatoliyovych Bukovskyi // Old Fashioned Radio. URL: //www.mixcloud.com/OFRUkraine/в-поисках-названия-сезон‑2-выпуск‑26-владимир-кукоренчук
Styuart, M., Bassel’ D. (2915). Serhii Bukovskyi: Meni lyshe 54, a ya vzhe predstavnyk «staroyi shkoly» // Docudays UA. 2015. URL: //docudays.org.ua/2015/news/intervyu/interview_bukovsky
Zinchenko, L. (2010) Serhii Bukovskyi and new cinematographic look to history // «Ukrayins’ke kino vid 1960-kh do s’ohodni. Problema vyzhyvannya» Zbirnyk naukovykh statey / Uporyad. L.Bryukhovets’ka. Kyiv: vydvo «Zadruha». S. 165–175 [in Ukrainian].
Zubavina, I. B. (2007). Cinema of independent Ukraine: tendencies, films, figures / Instytut problem suchasnoho mystetstva Akademiyi mystetstv Ukrayiny. Kyiv: FENIKS. S. 296 [in Ukrainian].
Mishchenko, M. M. (2014). Documentary cinema of Ukraine: between a historicalreconstruction and philosophical comprehension // Visnyk Kharkivskoho natsionalnoho universytetu im. V. N. Karazina. Seriya: Filosofiya. Filosofs’ki perypetiyi. № 1116. Vyp. 50. S. 47–51 [in Ukrainian]. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIFLO_2014_1116_50_9
Konstantynova, K. (2017). Serhiі Bukovskyi: all about my mother // Dzerkalo tyzhnya. № 1134. URL: http://dt.ua/CULTURE/sergiy-bukovskiy-use-pro-moyu-matir-_.html
Kurovets, O. (2017). Serhii Bukovskyi: «An idea is a friend that presently rarelyvisits heads» // Moviegram. URL: http://moviegram.com.ua/serhij-bukovskyjinterview.
Bukovskyi, Serhii Anatoliyovych // 1576. ua — Biblioteka Ukrayins’koho svitu. URL: http://1576.ua/people/6933
Bukovskyi, Serhii Anatoliyovych // From Wikipedia, the free encyclopedia. URL: http://uk.wikipedia.org/wiki/Буковський_Сергій_Анатолійович
Mayster-klas Serhiya Bukovskoho (2015) // Odeskyy mizhnarodnyy kinofestyval’. URL: https://www.youtube.com/watch?v=Yc7DF5NUOw0&t=
Chornobyl — Khronika vazhkykh tyzhniv // From Wikipedia, the free encyclopedia. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Чорнобиль_–_Хроніка_важких_тижнів.
Bodriyar, Zhan (2004). «Simulacra and simulation» / per. z frants. Volodymyra Khovkhuna. Kyiv. Vyd-vo Solomii Pavlychko «Osnovy». 231 [in Ukrainian].
Desyateryk, D. (2009). Serhii Bukovskyi: People will understand gradually, that happened. Holovne — stroyem nikoho nikudy ne zahanyaty // hazeta «Den’». № 67. URL: http://day.kyiv.ua/uk/article/intervyu/sergiy-bukovskiylyudi-postupovo-zrozumiyut-shcho-stalosya-golovnestroiem-nikogo
Zakinchylysya zyomky fil’mu pro kul’tovu ukrayins’ku rokhrupu Okean El’zy pid robochoyu nazvoyu «OE. Backstage» (2014) // sayt kompaniyi Film. ua. URL: //film.ua/uk/news/1123.
Penzii, A. (2017). Serhey Bukovskyy: «Prevratysh’sya ly ty v tsynyka, kak heroy Keslëvskoho,— éto uzhe delo tvoey sovesty, snov y pokoya» // LB. ua. URL: http://lb.ua/culture/2017/04/14/363945_sergey_bukovskiy_prevratishsya_li. html
Lihacheva, N. (2008). Serhii Bukovskyi: «Usi moyi filmy obyenuye pytannya “khto my ye?”» // «Detektor media». № 12. URL: http://detector.media/community/article/42973/2008–12–31-sergei-bukovskii-vse-moi-filmyobedinyaet-vopros-kto-my-est
DOCU/KLAS: Rozmova Serhiya Bukovskoho ta Pavla Lozins’koho / Publichna rozmova dvokh vidomykh rezhyseriv, chyyi ostanni fil’my vviyshly v pozakonkursnu prohramu «Maystry» festyvalyu Docudays UA 2017 roku (2018). // Docudays UA IHRDFF. URL: https://www.youtube.com/watch?v=Mfvv7MgDy_Y&t
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, подають наукові статті для публікації у «Науковому Віснику» на таких умовах:
а) Автори, подаючи наукові статті для публікації, надають збірнику «Науковий Вісник» право першої публікації (за ліцензією Creative Commons Attribution). Це дає змогу іншим ділитися роботою з підтвердженням авторства роботи та первинної публікації в цьому збірнику. Водночас за авторами зберігаються в повному обсязі авторські права, що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р.;
б) Автори мають право укладати додаткові окремі угоди на договірній основі стосовно невиключного поширення опублікованої версії Збірника (публікації в книжці, інституційному сховищі тощо), з підтвердженням початкової публікації в цьому виданні;
в) Автори також мають право розмістити свої праці в мережі Інтернет (на їх веб-сайті чи в іниституційних сховищах) до подання чи під час подання праць на розгляд редакційної ради Збірника.
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ
За авторами збірника наукових праць «Науковий Вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення ім. І.К. Карпенка-Карого» / «Naukovij vìsnik Kiïvskogo nacìonalnogo unìversitetu teatru, kìno ì telebačennâ ìm. Ì.K. Karpenka-Karogo» зберігається авторське право що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р. (остання поточна редакція 14.10.2020). За ліцензійними умовами надається право також і редакції збірника публікувати оригінальні наукові статті, що містять нові наукові дослідження й не публікувалися в інших виданнях.
Ліцензійна політика журналу сумісна з переважною більшістю політик відкритого доступу та архівування матеріалів. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, яка дозволяє іншим розповсюджувати роботу з визнанням авторства цієї роботи і першої публікації в цьому журналі. Автор зберігає авторські права і права на публікацію без обмежень.
Погляди авторів публікацій можуть не збігатися з поглядами редакції. За достовірність фактів, дат, прізвищ тощо відповідальність несуть автори.