«Музично-екранна форма»: до визначення змісту поняття
DOI:
https://doi.org/10.34026/1997-4264.23.2018.216763Ключові слова:
екранні мистецтва, музична форма, музично-екранна форма, функція музики на екрані, мюзиклАнотація
У статті розглянуто проблему взаємозв’язку змісту та форми в мистецтві. На основі аналізу музичної та екранної форм авторка пропонує до вжитку дефініцію «музично-екранна форма», що об’єднує собою екранні твори, в яких музика є формотворчим фактором
Посилання
Asafiev, B. (1971). Muzykalnaya forma kak protses: kniga pervaya I vtoraya; izdaniye 2-e. Saint-Petersburg: Muzyka, 376 [in Russian].
Benjamin, W. (1996). Proizvedeniye iskusstva v epohu ego tehnicheskoy vosproizvodimosti: izbrannye esse. Moscow, Medium [in Russian].
Bobrovskiy, V. (1978). Funktsionalnye osnovy muzikalnoy formy: issledovaniye.— Moscow, Muzuka, 331 [in Russian].
Gachev, G. D. (2008). Soderzhatelnost hudozhestvennuh form. Epos. Lirika. Teatr.— Moscow, Izd-vo Moscowskogo universiteta, izdatelstvo «Flinta», 288 [in Russian].
Hagel, G. (1997). Nauka logiki. URL: http://scicenter.online/teoriya-poznaniya-ontologiya-scicenter/umozaklyuchenieanalogii-der-schluft-der‑11807.html [in Russian]
Golosovker, Ya. E. (2010). Izbrannoe. Logika Mifa. Moscow, Saint-Petersburg, Tsentr gumaniyarnyh initsiativ, 496 [in Russian].
Musiyenko, O. S. (2009). Ekranni Mystetstva. Suchasna entsyklopediya Ukrainy. URL: http://esu.com.ua/search_articles.php?id=18811 [in Ukrainian].
Stanislavska, K. I. (2016). Mustetsko-vtdoveshchni formy sychasnoi kultury: monografiya; vydannya druge, pereroblene I dopovnene. Kyiv, NAKKKIM, 352 [in Ukrainian].
Holopova, V. N. (2001). Formy muzykalnyh proizvedeniy: uchebnoe posobiye. 2-ye izdaniye, ispravlennoe.— SaintPetersburg, izdatelstvo «Lan», 496 [in Russian].
Shak, T. F. (2014). Metodologiya analiza kinomuzyki v aspekte muykalnogo formoobrazovaniya. Hudozhestvennaya kultura. № 1 (10). URL: http://artculturestudies.sias.ru/2014–1/yazyki/845.html
Shylova, I. M. Muzykalnyi slovar. Kino: entsiklopedicheskiy slovar. URL: https://cinema.academic.ru/3749/%D0%9C%D1%83%D0%B7%D1%8B%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D1%84%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BC
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, подають наукові статті для публікації у «Науковому Віснику» на таких умовах:
а) Автори, подаючи наукові статті для публікації, надають збірнику «Науковий Вісник» право першої публікації (за ліцензією Creative Commons Attribution). Це дає змогу іншим ділитися роботою з підтвердженням авторства роботи та первинної публікації в цьому збірнику. Водночас за авторами зберігаються в повному обсязі авторські права, що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р.;
б) Автори мають право укладати додаткові окремі угоди на договірній основі стосовно невиключного поширення опублікованої версії Збірника (публікації в книжці, інституційному сховищі тощо), з підтвердженням початкової публікації в цьому виданні;
в) Автори також мають право розмістити свої праці в мережі Інтернет (на їх веб-сайті чи в іниституційних сховищах) до подання чи під час подання праць на розгляд редакційної ради Збірника.
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ
За авторами збірника наукових праць «Науковий Вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення ім. І.К. Карпенка-Карого» / «Naukovij vìsnik Kiïvskogo nacìonalnogo unìversitetu teatru, kìno ì telebačennâ ìm. Ì.K. Karpenka-Karogo» зберігається авторське право що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р. (остання поточна редакція 14.10.2020). За ліцензійними умовами надається право також і редакції збірника публікувати оригінальні наукові статті, що містять нові наукові дослідження й не публікувалися в інших виданнях.
Ліцензійна політика журналу сумісна з переважною більшістю політик відкритого доступу та архівування матеріалів. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, яка дозволяє іншим розповсюджувати роботу з визнанням авторства цієї роботи і першої публікації в цьому журналі. Автор зберігає авторські права і права на публікацію без обмежень.
Погляди авторів публікацій можуть не збігатися з поглядами редакції. За достовірність фактів, дат, прізвищ тощо відповідальність несуть автори.