Композиція та емоційно-змістовне наповнення музики до початкових титрів голлівудського ігрового кіно
DOI:
https://doi.org/10.34026/1997-4264.23.2018.216764Ключові слова:
кіномузика, композиторське рішення, музика початкових титрів, творчість Б. Ґеррманна, Г. Манчіні, Дж. Голдсміта, Л.ШифрінаАнотація
У статті розглянуто особливості використання музики до початкових титрів, а також їх кореляція з емоційно-смисловим та жанровим наповненням кінострічки. Завдання її — описати практичні підходи до вирішення композиторських завдань, пов’язаних безпосередньо з одним із експозиційних розділів кіноформи — початковими титрами фільму в контексті певного жанру. Актуальність такого роду дослідження полягає у висвітленні практичних аспектів і «авторських секретів» творців сучасної кіномузики. Проаналізовано саундтреки до найбільш показових і високохудожніх кінострічок голлівудського кінематографа різних жанрів.
Посилання
Leontiev, S. A. (2017) The music of suspense as a one of art techniques in the practice of Hollywood composers. Musicological Universe: a collection of articles. (Vol. 41), (pp. 344–356). Lviv: LNMA named after Mykola Lysenko. S. 344–356 [in Ukrainian].
Cryer, M. (2010). Love Me Tender: The Stories Behind the World’s Favourite Songs. Sydney, N. S. W.: ReadHowYouWant.
Janata, P. (2002). The Cortical Topography of Tonal Structures Underlying Western Music / Science, 298. S. 2167–2170.
Johnson, E. (1977). Bernard Herrmann — Hollywood’s Music-Dramatist. Rickmansworth, UK: Triad Press. Bibliographical Series No. 6, 1977. 59 p.
Karlin, F., Wright, R., & Karlin, F. (2004). On The Track: A Guide to Contemporary Film Scoring. New York: Routledge.
Mancini, H., & Lees, G. (2001). Did They Mention the Music? NY, NY: Cooper Square Press.
Schifrin, L., & Feist, J. (2011). Music Composition for Film and Television. Boston, MA: Berklee Press.
Schweiger, D. (1992). Jerry Goldsmith On Scoring Basic Instinct. Soundtrack Magazine, 11(42). URL: http://www.runmovies.eu/jerry-goldsmith-on-scoring-basic-instinct/
Smith, S. C. (2002). A Heart at Fires Center: The Life and Music of Bernard Herrmann. Berkeley: University of California Press. 458 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, подають наукові статті для публікації у «Науковому Віснику» на таких умовах:
а) Автори, подаючи наукові статті для публікації, надають збірнику «Науковий Вісник» право першої публікації (за ліцензією Creative Commons Attribution). Це дає змогу іншим ділитися роботою з підтвердженням авторства роботи та первинної публікації в цьому збірнику. Водночас за авторами зберігаються в повному обсязі авторські права, що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р.;
б) Автори мають право укладати додаткові окремі угоди на договірній основі стосовно невиключного поширення опублікованої версії Збірника (публікації в книжці, інституційному сховищі тощо), з підтвердженням початкової публікації в цьому виданні;
в) Автори також мають право розмістити свої праці в мережі Інтернет (на їх веб-сайті чи в іниституційних сховищах) до подання чи під час подання праць на розгляд редакційної ради Збірника.
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ
За авторами збірника наукових праць «Науковий Вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення ім. І.К. Карпенка-Карого» / «Naukovij vìsnik Kiïvskogo nacìonalnogo unìversitetu teatru, kìno ì telebačennâ ìm. Ì.K. Karpenka-Karogo» зберігається авторське право що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р. (остання поточна редакція 14.10.2020). За ліцензійними умовами надається право також і редакції збірника публікувати оригінальні наукові статті, що містять нові наукові дослідження й не публікувалися в інших виданнях.
Ліцензійна політика журналу сумісна з переважною більшістю політик відкритого доступу та архівування матеріалів. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, яка дозволяє іншим розповсюджувати роботу з визнанням авторства цієї роботи і першої публікації в цьому журналі. Автор зберігає авторські права і права на публікацію без обмежень.
Погляди авторів публікацій можуть не збігатися з поглядами редакції. За достовірність фактів, дат, прізвищ тощо відповідальність несуть автори.