До питання принципу реалізму у фонографії
DOI:
https://doi.org/10.34026/1997-4264.23.2018.216770Ключові слова:
фонографія, звукорежисура, реальність, звуковий образ, теорія медіаАнотація
Стаття присвячена категорії «реальності» у фонографії. Залучено комплексний методологічний підхід, включаючи постфеноменологію, теорію медіа і семіотику. Постульовано, що «реальність» по відношенню до звукозапису є не епістемічною категорією, а скоріше естетичною і підтверджує свій статус у результаті комплексної дії системних факторів, а не лише фізичною взаємодією речей.
Посилання
Aldoshina, I. A., Pritts R. Pritts (2006). Musical acoustics: ucheb. dlya vuzov. Sankt-Peterburg: Kompozitor-SanktPeterburg, 720 [in Russian].
Groys, B. (2006). Under suspicion: phenomenology of medias. Moskva: Hudozhestvennyiy prospect, 200 [in Russian].
Zontag, S. (2013). About a photo. Moskva: Ad Marginem, 272 [in Russian].
Knyazeva, E. (2015). Concept «Umwelt» of Yakob fon Isikyul and his meaning fulness for modern epistemology. URL: http://vphil.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=1155&Itemid=52
Sartr, Zh.-P. (1943). Life and nothing: Experience ofphenomenological ontology. URL: http://psylib.org.ua/books/sartr03/index.
Sterne, J. (2003). The Audible Past: Cultural Origins of Sound Reproduction. Durham, NC: Duke University Press, 472 [in English].
Verbeek, P.-P. (2005). What Things Do: Philosophical Reflections on Technology, Agency, and Design. University Park, PA: Penn State University Press, 264 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, подають наукові статті для публікації у «Науковому Віснику» на таких умовах:
а) Автори, подаючи наукові статті для публікації, надають збірнику «Науковий Вісник» право першої публікації (за ліцензією Creative Commons Attribution). Це дає змогу іншим ділитися роботою з підтвердженням авторства роботи та первинної публікації в цьому збірнику. Водночас за авторами зберігаються в повному обсязі авторські права, що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р.;
б) Автори мають право укладати додаткові окремі угоди на договірній основі стосовно невиключного поширення опублікованої версії Збірника (публікації в книжці, інституційному сховищі тощо), з підтвердженням початкової публікації в цьому виданні;
в) Автори також мають право розмістити свої праці в мережі Інтернет (на їх веб-сайті чи в іниституційних сховищах) до подання чи під час подання праць на розгляд редакційної ради Збірника.
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ
За авторами збірника наукових праць «Науковий Вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення ім. І.К. Карпенка-Карого» / «Naukovij vìsnik Kiïvskogo nacìonalnogo unìversitetu teatru, kìno ì telebačennâ ìm. Ì.K. Karpenka-Karogo» зберігається авторське право що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р. (остання поточна редакція 14.10.2020). За ліцензійними умовами надається право також і редакції збірника публікувати оригінальні наукові статті, що містять нові наукові дослідження й не публікувалися в інших виданнях.
Ліцензійна політика журналу сумісна з переважною більшістю політик відкритого доступу та архівування матеріалів. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, яка дозволяє іншим розповсюджувати роботу з визнанням авторства цієї роботи і першої публікації в цьому журналі. Автор зберігає авторські права і права на публікацію без обмежень.
Погляди авторів публікацій можуть не збігатися з поглядами редакції. За достовірність фактів, дат, прізвищ тощо відповідальність несуть автори.