Логічний аналіз тексту як початковий етап навчання сценічної мови першокурсників

Автор(и)

  • Олександра Олександрівна Рудніцька Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.34026/1997-4264.23.2018.216833

Ключові слова:

сценічна мова, логічний аналіз, прозовий уривок, словесна дія, студент-першокурсник

Анотація

Стаття присвячена логічному аналізу тексту — як одному із початкових етапів навчання для студентів-першокурсників — на прикладі уривків із кіноповісті О. Довженка «Зачарована Десна». Досліджено проблему переходу студента від побутового мовлення до набуття майстерності художнього відтворення тексту, володіння голосово-мовленнєвим апаратом

Біографія автора

Олександра Олександрівна Рудніцька, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв

старший викладач кафедри сценічного та аудіовізуального мистецтва

Посилання

Gladysheva, O. A. (1999). Scenic language. Кiev: КІТМ. 204 [in Ukranian].

Zaporozhets, T. I. (1974). The logic of the stage speech. Educational manual for theater. аnd the cult. lumen routine. Moscow: Prosveshchenie. 218 [in Russian].

Petryk, T. D. (2010). Methodological aspects of forming stage writing skills in work on a literary work. URL: http://web.znu.edu.ua/herald/issues/2010/ped_2010_2/100–106.pdf [inUkranian].

Alexander Dovzhenko. Enchanted Desna. Film poetry. Electronic resource of UKRLIB / Library of Ukrainian Literature. URL: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?Tid=866 [in Ukranian].

Stanislavsky, K. S. (1957) Assembly of accomplishments. T.3. Moscow, 1957. 96–97 [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-27

Номер

Розділ

МИСТЕЦЬКА ПЕДАГОГІКА