Проблеми інклюзивної освіти у процесі підготовки акторів драматичного театру в умовах вищої школи

Автор(и)

  • Микола Олександрович Юдов Київський національний університет культури і мистецтв, Україна
  • Катерина Валентинівна Пивоварова Київський національний університет культури і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.34026/1997-4264.23.2018.216845

Ключові слова:

інклюзивна мистецька освіта, вища школа, актор драматичного театру, синдром Дауна

Анотація

У статті вивчається питання доцільності надання особам з особливими потребами, зокрема із синдромом Дауна, вищої освіти за спеціальністю «Актор драматичного театру» та досліджується досвід такої фахової підготовки в Україні на прикладі Київського національного університету культури і мистецтв. Наукова новизна поставленої проблеми полягає у тому, що вперше зроблена спроба висвітлення проблем запровадження інклюзивної мистецької освіти в Україні

Біографії авторів

Микола Олександрович Юдов, Київський національний університет культури і мистецтв

заслужений працівник культури України, доцент, доцент

Катерина Валентинівна Пивоварова, Київський національний університет культури і мистецтв

викладач кафедри режисури та майстерності актора

Посилання

Bezgin, O. & Mylen’ka, H. (2010). International Festival of Theatre Schools (Beijing, 2009). Naukovyi visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu teatru, kino i telebachennia imeni I. K. Karpenka-Karoho, 6, 341–352 [in Ukrainian].

Burlutskyi, A. (2011). Ways of imagery speech making. Naukovyi visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu teatru, kino i telebachennia imeni I. K. Karpenka-Karoho, 7, 339–347 [in Ukrainian].

Vysots’kyi, Y. (2009). Bringing near Moliére (about some substantial aspects of Diploma performance on the actor’s course). Naukovyi visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu teatru, kino i telebachennia imeni I. K. KarpenkaKaroho, 4–5, 450–469 [in Ukrainian].

Vysots’kyi, Y. (2007). Principal questions of practice and theory of actor’s training. Naukovyi visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu teatru, kino i telebachennia imeni I. K. Karpenka-Karoho, 1, 201–208 [in Ukrainian].

Vysots’kyi, Y. (2008). Urgent problems of training actor’s methods. Naukovyi visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu teatru, kino i telebachennia imeni I. K. KarpenkaKaroho, 2–3, 210–226 [in Ukrainian].

Law of Ukraine On Amendments to Law of Ukraine «On Education» as regards Peculiarities of Access of Persons with Special Needs to Educational Services from 23.05.2017 № 2053-VIII.— URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2053–19 [in Ukrainian].

Law of Ukraine On Education from 05.09.2017 № 2145– 19.— URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145–19 [in Ukrainian].

Zyma, V. (March 21, 2017). Marina Poroshenko: For the first time in 25 years Ukraine has turned to children with special needs. Espreso. TV. URL: https://espreso.tv/article/2017/03/21/poroshenko [in Ukrainian].

Kyryk, D. (2010). Connection of philosophy teaching with the profile of Kyiv NationalI. K. Karpenko-Karyi University of theatre, cinema and television // Naukovyi visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu teatru, kino i telebachennia imeni I. K. Karpenka-Karoho, 6, 352–363 [in Ukrainian].

Kocharyan, I. (2010). Studying process in a higher educational institution: organisation aspect // Naukovyi visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu teatru, kino i telebachennia imeni I. K. Karpenka-Karoho, 6, 378–390 [in Ukrainian].

Kocharyan, I. (2009). Peculiarities of financial management in High Education Institutions // Naukovyi visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu teatru, kino i telebachennia imeni I. K. Karpenka-Karoho, 4–5, 483–493 [in Ukrainian].

Kocharyan, I. (2008). The problems of higher education of Ukraine in the modern conditions // Naukovyi visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu teatru, kino i telebachennia imeni I. K. Karpenka-Karoho, 2–3, 198–210 [in Ukrainian].

Kocharyan, I. (2007). The ways of improving higher art education in the context of Ukraine’s joining to Bologna process // Naukovyi visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu teatru, kino i telebachennia imeni I. K. KarpenkaKaroho, 1, 188–195 [in Ukrainian].

Maksymenko, H. (2009). Rehabilitation of an actor’s psychophysical apparatus in post-creative period // Naukovyi visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu teatru, kino i telebachennia imeni I. K. Karpenka-Karoho, 4–5, 469–483 [in Ukrainian].

Ovchiieva, L. (2007). The adaptation of first-year students to an actor specialization // Naukovyi visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu teatru, kino i telebachennia imeni I. K. Karpenka-Karoho, 1, 208–214 [in Ukrainian].

Ostropol’skyi, L. (2008). About the method: «clearance and three „I”»: interaction between actor’s personality and character // Naukovyi visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu teatru, kino i telebachennia imeni I. K. KarpenkaKaroho, 2–3, 226–237 [in Ukrainian].

Petel’ko, S. (2007). Improving the academic course «The history of variety and circus art» for the students of the specialization «The theatrical work management» // Naukovyi visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu teatru, kino i telebachennia imeni I. K. Karpenka-Karoho, 1, 214–219 [in Ukrainian].

Pidlisna, L. (2008). From creative imagination to the verbal activity // Naukovyi visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu teatru, kino i telebachennia imeni I. K. KarpenkaKaroho, 2–3, 237–241 [in Ukrainian].

Theater of Simple-minded: charity project. URL: http://театр-простодушных.рф/?page_id=35 [in Russian].

Yanchur, A. (October 29, 2015). The most sunny theater. Rehearsal of the only theater in Belarus for young people with Down syndrome. TUT. BY. URL: https://news.tut.by/society/470019.html?crnd=26501 [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-27

Номер

Розділ

МИСТЕЦЬКА ПЕДАГОГІКА