До проблеми рецепції принципів європейського психологічного театру в сценічному мистецтві сучасного Китаю
DOI:
https://doi.org/10.34026/1997-4264.22.2018.217023Ключові слова:
китайська розмовна драма, Пекінська театральна Академія, китайський театрАнотація
У статті здійснено спробу висвітлити особливості рецепції принципів європейського психологічного театру в сценічному мистецтві сучасного Китаю на основі аналізу досвіду кількох провідних театральних діячів України й Російської Федерації, запрошених до роботи в китайських театрах. Висвітлено особливості роботи режисерів над виставою в китайському театрі. Охарактеризовано основні позитивні риси та складнощі у роботі режисерів з китайськими акторами та цехами. Виявлено, що китайська розмовна драма тяжіє до школи фіксації форми і школи удавання, шляху від зовнішнього до внутрішнього, що було притаманно режисерським системам Вс. Мейєрхольда, Леся Курбаса та інших
Посилання
Kolotova, N. (2017). Kitayskiy nabor. Problemyi i preimuschestva // Teatron. – St. Peterburh, SPbGATI. – № 2. – S. 57–67 [in Russian].
Kolotova, N. (2015). Tezisyi k dokladu «Problemyi postanovki russkoy klassiki na kitayskoy stsene» // Zbornik Mezhdunarodnoy konferentsii «Zapad est zapad? Vostok est vostok?» Instituta Konfutsiya v SPbGU. – St. Peterburh. – S. 21–31[in Russian].
Romanova, M. «Voskresenie» L. N. Tolstogo na kitayskoy stsene // Inyie berega. – SPb, 2016. – No. 1. – URL : http://www.inieberega.ru/node/719
Interviu z V. V. Norenko z pryvodu postanovky «Odruzhennia» M. Hoholia v Tsentralnii Akademii dramy (27.12. 2017). – St.-Peterburh. – Interviuer Yan Chao // Osobystyi arkhiv Yan Chao.
Interviu z V. S. Petrovym (08.02.2018). – Voronezh. – Interviuer Yan Chao // Osobystyi arkhiv Yan Chao.
Interviu z N. A. Kolotovoiu z pryvodu postanovky «Plody Prosvity» L. Tolstoho. – Sankt-Peterburh. – 26.02.2018. – Interviuer Yan Chao // Osobystyi arkhiv Yan Chao.
Interviu z S. A. Moiseievym z pryvodu postanovky «Vasa Zhelieznova» M. Horkoho v Tsentralnii Akademii dramy (26.02.2018). – Kyiv. – Interviuer Yan Chao // Osobystyi arkhiv Yan Chao.
Interviu z Yu. P. Vysotskym z pryvodu postanovky «Tartiuf» Zh. B. Moliera (6.02.2018). – Kyiv. – Interviuer Yan Chao // Osobystyi arkhiv Yan Chao.
Zhichuan, Gu. Replies on the New Senior High School Textbook of Chinese. – URL: http://www.360doc.com/content/11/0328/05/503199_105231591.html
Zuoliang, Huang (1983). The Exciting Performance in May: After Seeing Death of a Salesman // Drama Journal. – № 6.
Wenquan Wu, Li Chen, Qinjuan Zhu (2015). Arthur Miller: Reception and Influence in China // The Journal of American Drama and Theatre. – N.-Y. – Vol. 27, № 3.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, подають наукові статті для публікації у «Науковому Віснику» на таких умовах:
а) Автори, подаючи наукові статті для публікації, надають збірнику «Науковий Вісник» право першої публікації (за ліцензією Creative Commons Attribution). Це дає змогу іншим ділитися роботою з підтвердженням авторства роботи та первинної публікації в цьому збірнику. Водночас за авторами зберігаються в повному обсязі авторські права, що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р.;
б) Автори мають право укладати додаткові окремі угоди на договірній основі стосовно невиключного поширення опублікованої версії Збірника (публікації в книжці, інституційному сховищі тощо), з підтвердженням початкової публікації в цьому виданні;
в) Автори також мають право розмістити свої праці в мережі Інтернет (на їх веб-сайті чи в іниституційних сховищах) до подання чи під час подання праць на розгляд редакційної ради Збірника.
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ
За авторами збірника наукових праць «Науковий Вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення ім. І.К. Карпенка-Карого» / «Naukovij vìsnik Kiïvskogo nacìonalnogo unìversitetu teatru, kìno ì telebačennâ ìm. Ì.K. Karpenka-Karogo» зберігається авторське право що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р. (остання поточна редакція 14.10.2020). За ліцензійними умовами надається право також і редакції збірника публікувати оригінальні наукові статті, що містять нові наукові дослідження й не публікувалися в інших виданнях.
Ліцензійна політика журналу сумісна з переважною більшістю політик відкритого доступу та архівування матеріалів. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, яка дозволяє іншим розповсюджувати роботу з визнанням авторства цієї роботи і першої публікації в цьому журналі. Автор зберігає авторські права і права на публікацію без обмежень.
Погляди авторів публікацій можуть не збігатися з поглядами редакції. За достовірність фактів, дат, прізвищ тощо відповідальність несуть автори.