До проблеми рецепції принципів європейського психологічного театру в сценічному мистецтві сучасного Китаю

Автор(и)

  • Янь Чао Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.34026/1997-4264.22.2018.217023

Ключові слова:

китайська розмовна драма, Пекінська театральна Академія, китайський театр

Анотація

У статті здійснено спробу висвітлити особливості рецепції принципів європейського психологічного театру в сценічному мистецтві сучасного Китаю на основі аналізу досвіду кількох провідних театральних діячів України й Російської Федерації, запрошених до роботи в китайських театрах. Висвітлено особливості роботи режисерів над виставою в китайському театрі. Охарактеризовано основні позитивні риси та складнощі у роботі режисерів з китайськими акторами та цехами. Виявлено, що китайська розмовна драма тяжіє до школи фіксації форми і школи удавання, шляху від зовнішнього до внутрішнього, що було притаманно режисерським системам Вс. Мейєрхольда, Леся Курбаса та інших

Біографія автора

Янь Чао, Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого

аспірант кафедри театрознавства

Посилання

Kolotova, N. (2017). Kitayskiy nabor. Problemyi i preimuschestva // Teatron. – St. Peterburh, SPbGATI. – № 2. – S. 57–67 [in Russian].

Kolotova, N. (2015). Tezisyi k dokladu «Problemyi postanovki russkoy klassiki na kitayskoy stsene» // Zbornik Mezhdunarodnoy konferentsii «Zapad est zapad? Vostok est vostok?» Instituta Konfutsiya v SPbGU. – St. Peterburh. – S. 21–31[in Russian].

Romanova, M. «Voskresenie» L. N. Tolstogo na kitayskoy stsene // Inyie berega. – SPb, 2016. – No. 1. – URL : http://www.inieberega.ru/node/719

Interviu z V. V. Norenko z pryvodu postanovky «Odruzhennia» M. Hoholia v Tsentralnii Akademii dramy (27.12. 2017). – St.-Peterburh. – Interviuer Yan Chao // Osobystyi arkhiv Yan Chao.

Interviu z V. S. Petrovym (08.02.2018). – Voronezh. – Interviuer Yan Chao // Osobystyi arkhiv Yan Chao.

Interviu z N. A. Kolotovoiu z pryvodu postanovky «Plody Prosvity» L. Tolstoho. – Sankt-Peterburh. – 26.02.2018. – Interviuer Yan Chao // Osobystyi arkhiv Yan Chao.

Interviu z S. A. Moiseievym z pryvodu postanovky «Vasa Zhelieznova» M. Horkoho v Tsentralnii Akademii dramy (26.02.2018). – Kyiv. – Interviuer Yan Chao // Osobystyi arkhiv Yan Chao.

Interviu z Yu. P. Vysotskym z pryvodu postanovky «Tartiuf» Zh. B. Moliera (6.02.2018). – Kyiv. – Interviuer Yan Chao // Osobystyi arkhiv Yan Chao.

Zhichuan, Gu. Replies on the New Senior High School Textbook of Chinese. – URL: http://www.360doc.com/content/11/0328/05/503199_105231591.html

Zuoliang, Huang (1983). The Exciting Performance in May: After Seeing Death of a Salesman // Drama Journal. – № 6.

Wenquan Wu, Li Chen, Qinjuan Zhu (2015). Arthur Miller: Reception and Influence in China // The Journal of American Drama and Theatre. – N.-Y. – Vol. 27, № 3.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-29

Номер

Розділ

СЦЕНІЧНЕ МИСТЕЦТВО