Інтерактивність шумів і пауз у звуковому образі фільму
DOI:
https://doi.org/10.34026/1997-4264.22.2018.217057Ключові слова:
кінематограф, звуковий образ фільму, тиша, шуми, пауза, , звукорежисура, саунд-дизайнАнотація
Стаття присвячена взаємодії тиші і шумів у кіно. Будучи включеними у єдину систему звукового образу фільму, тиша і шуми перебувають у стані інтеракції, що виражена в естетичній, семантичній і психологічній сферах. На основі аналізу конкретних фільмів показано багатоаспектність функціонування і взаємного впливу тиші і шумів.
Посилання
Bodryiiar, Zh. (2000). Prozrachnost zla. – Moscow : Dobrosvet, 258 [in Russian].
But, O. V. (2007). Sound as component of vivid structure of film: dys. … kand. mystetstvoznavstva : 17.00.04. – Kyiv, 196 [in Ukrainian].
Horpenko, V. (1997). Arkhitektonika filmu. Kadr. Montazh. Film. Pytannia rezhyserskoi maisternosti. Chastyna II. Montazh. – Kyiv : Vydavnytstvo KDITM, 232 [in Ukrainian]..
Ermisheva, M. (2010). Zvuk kak plasticheski-smyislovoe vyirazhenie idei televizionnogo dokumentalnogo filma : avtoref. dis. na soiskanie uch. stepeni kand. iskusstvovedeniya : spets. 17.00.13 «Kino-, tele- i drugie ekrannyie iskusstva», 21 [in Russian].
Lissa, Z. (1970). Estetika kinomuzyiki ; per. s nem. A. O. Zeleninoy, D. L. Karavkinoy. – Moscow : Muzyika, 494 [in Russaian].
Smirnov, A. Spektromorfologiya. – URL : http://asmir.info/lib/spectromorphology.htm
Shirman, R. (2011). Umnoe televidenie. Master-klass. – Kyiv : ZAO Teleradiokurer, 360 [in Russian].
Dabbs, A. The revolution will not be televised: How Lucas modernised audio in film // The Register. – DOI : https://www.theregister.co.uk/2017/05/26/star_wars_new_hope_40_lucas_revolutionises_cinema_sound/
Schafer, M. (1994). The Soundscape : Our Sonic Environment and the Tuning of the World. – Rochester, VT : Destiny Books, 320 [in England].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, подають наукові статті для публікації у «Науковому Віснику» на таких умовах:
а) Автори, подаючи наукові статті для публікації, надають збірнику «Науковий Вісник» право першої публікації (за ліцензією Creative Commons Attribution). Це дає змогу іншим ділитися роботою з підтвердженням авторства роботи та первинної публікації в цьому збірнику. Водночас за авторами зберігаються в повному обсязі авторські права, що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р.;
б) Автори мають право укладати додаткові окремі угоди на договірній основі стосовно невиключного поширення опублікованої версії Збірника (публікації в книжці, інституційному сховищі тощо), з підтвердженням початкової публікації в цьому виданні;
в) Автори також мають право розмістити свої праці в мережі Інтернет (на їх веб-сайті чи в іниституційних сховищах) до подання чи під час подання праць на розгляд редакційної ради Збірника.
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ
За авторами збірника наукових праць «Науковий Вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення ім. І.К. Карпенка-Карого» / «Naukovij vìsnik Kiïvskogo nacìonalnogo unìversitetu teatru, kìno ì telebačennâ ìm. Ì.K. Karpenka-Karogo» зберігається авторське право що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р. (остання поточна редакція 14.10.2020). За ліцензійними умовами надається право також і редакції збірника публікувати оригінальні наукові статті, що містять нові наукові дослідження й не публікувалися в інших виданнях.
Ліцензійна політика журналу сумісна з переважною більшістю політик відкритого доступу та архівування матеріалів. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, яка дозволяє іншим розповсюджувати роботу з визнанням авторства цієї роботи і першої публікації в цьому журналі. Автор зберігає авторські права і права на публікацію без обмежень.
Погляди авторів публікацій можуть не збігатися з поглядами редакції. За достовірність фактів, дат, прізвищ тощо відповідальність несуть автори.