Естетика кліпу у сучасному соціокультурному просторі

Автор(и)

  • Анастасія Максимівна Соболєва Київський національний університет театру кіно і телебачення ім. І. К. Карпенка-Карого, Україна

DOI:

https://doi.org/10.34026/1997-4264.22.2018.217071

Ключові слова:

кліп, медіа-, культура, символ, образ, кліпове мислення

Анотація

У статті в соціокультурному аспекті розглянуто основні етапи формування кліпу як медіа-форми, вплив його символічних образів і фрагментарної структури на сучасний спосіб мислення та світосприйняття.

Біографія автора

Анастасія Максимівна Соболєва, Київський національний університет театру кіно і телебачення ім. І. К. Карпенка-Карого

магістр, кафедра кінознавства

Посилання

Baudrillard, J. (2013). Simulacra and Simulation. (O. Pechenkina, Trans). – Tula : Tulskiy Poligrafist, 204 [in Russian].

Baudrillard, J. (2001). The System of Objects. (S. Zenkina, Trans). – Moscow : Rudomino, 218 [in Russian].

Husserl, Ed. (1994). Vol. I. On the Phenomenology of the Consciousness of Internal Time. (V. Molchanova, Trans). – Moscow : Gnozis, 162 [in Russian].

Husserl, Ed. (2001). Collected works. Vol. III (1). Logical Investigations. Vol. II (1). Studies on phenomenology and theory of knowledge. (V. Molchanova, Trans). – Moscow : Gnozis, Dom intellektualnoy knigi, 576 [in Russian].

Guy-Ernest Debord. The Society of the Spectacle. – https://avtonom.org/old/lib/theory/debord/society_of_spectacle.htm.

Dery, M. (2008). Escape Velocity: Cyberculture at the End of the Century. (T. Parfenova, Trans). – Ekb : U-Faktoriya, 480 [in Russian].

Sergei Eisenstein. Behind frame. – URL: http://www.metaphor.narod.ru/eizenstein_beyond.htm

Cassirer, E. (1998). Favorites. Experience of man: an introduction to the philosophy of human culture. (A. Muravev, Trans). – Moscow : Gardariki, 784 [in Russian].

Castells, M. (2000). The Information Age: Economy, Society and Culture. (O. Shkaratan, Trans). – Moscow : GU VshE, 608 [in Russian].

Kirillova, N. (2005). Media-culture: from the modern to the postmodern. – Moscow : Academic Project, 448 [in Russian].

Lacan, J. (2004). Seminars. Book 11. The Four Fundamental Concepts of Psychoanalysis. (A. Chernoglazova, Trans). – Moscow : Logos, 304 [in Russian].

Emelyanenko, V. (2013). The man of the future – opinion of the futurologist. – URL: http://fant-usas.at.ua/publ/chelovek_budushhego_mnenie_futurologa/1-1-0-242.

McLuhan, M. (2007). Understanding Media: The Extensions of Man. (V. Nikolaeva, Trans). – Moscow: Giperboreya, 464 [in Russian].

Mankovskaya, N. (2000). Aesthetics of Postmodernism. – St. Petersburg : Alateyіa, 347 [in Russian].

Naydiva, L. & Barshpilts, O. (Eds.). (2009). Media culture of the person: socio-psychological approach. – Kiev : Millennium, 440 [in Ukrainian].

Granovskaya Rada. (2015). People with clip-like thinking will not become elite. – URL: http://doctor.kz/health/news/2015/04/07/17216.

Rushkoff, D. (2003). Media Virus: Hidden Agendas in Popular Culture. (D. Borisov, Trans). – Moscow: Ultra Culture, 358 [in Russian].

Sadoul, G. (1957) The history of cinema from its inception to our days. (M. Levin, Trans). – M. : Inlitizdat, 313 [in Russian].

Warhol, A. & Hackett. P. (2012). POPism: The Warhol Sixties. (L. Rechnaya, Trans). – Saint Petersburg: Amphora, 350 [in Russian].

Yampolskiy, M. (Eds.) (1988). From the history of the French motion picture: Silent cinema 1911-1933. (S. Yutkevich, Trans). – Moscow: Iskusstvo, 317 [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-29

Номер

Розділ

ЕКРАННІ МИСТЕЦТВА