Концептуальний підхід до дослідження темпоральності фонокультури
DOI:
https://doi.org/10.34026/1997-4264.22.2018.217109Ключові слова:
темпоральність, фонокультура, медіа, звукозаписАнотація
У статті здійснено спробу обґрунтувати концептуальний підхід до дослідження темпоральних аспектів фонокультури. Використано міждисциплінарну теорію часу Дж. Фрейзера. Постульовано, що ієрархічна структура темпоральності фонокультури містить 4 рівні: афорданс медіа (еотемпоральність), перцепцію (біотемпоральність), студійні практики (ноотемпоральність) і суспільну пам’ять (соціотемпоральність).
Посилання
Aldoshina, I. A., Pritts R. Pritts (2006). Muzyikalnaya akustika : ucheb. dlya vuzov. – St.-Peterburg : KompozitorSt.-Peterburg [in Russian].
Gansvind, N. Dzhulius, T. Freyzer i ego teoriya vremeni. – URL: http://kanahau.ru/freizer.html
Kusch, E. V. (2015). Elektromuzichniy instrumentariy yak evolyutsIyniy faktor muzichnoyi kulturi: monografIya. – Kyiv : NAKKKIM, 2015 [in Ukrainian].
Kusch, E. V. (2017). Muzika u dobu virusnoyi komunikatsiyi : Chastina druga // Vіsnik NAKKKIM. – № 4 [in Ukrainian].
Reid, G. The History Of Roland: Part 2. – URL: https://www.soundonsound.com/people/history-roland-part-2
The Spector Sound. – URL http://www.shsu.edu/lis_fwh/book/brill_building/SpectorSound2.htm
Vest, M. The advantages of DXD for SACD. – URL: http://www.merging.com/uploads/assets/Merging_pdfs/dxd_Resolution_v3.5.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, подають наукові статті для публікації у «Науковому Віснику» на таких умовах:
а) Автори, подаючи наукові статті для публікації, надають збірнику «Науковий Вісник» право першої публікації (за ліцензією Creative Commons Attribution). Це дає змогу іншим ділитися роботою з підтвердженням авторства роботи та первинної публікації в цьому збірнику. Водночас за авторами зберігаються в повному обсязі авторські права, що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р.;
б) Автори мають право укладати додаткові окремі угоди на договірній основі стосовно невиключного поширення опублікованої версії Збірника (публікації в книжці, інституційному сховищі тощо), з підтвердженням початкової публікації в цьому виданні;
в) Автори також мають право розмістити свої праці в мережі Інтернет (на їх веб-сайті чи в іниституційних сховищах) до подання чи під час подання праць на розгляд редакційної ради Збірника.
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ
За авторами збірника наукових праць «Науковий Вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення ім. І.К. Карпенка-Карого» / «Naukovij vìsnik Kiïvskogo nacìonalnogo unìversitetu teatru, kìno ì telebačennâ ìm. Ì.K. Karpenka-Karogo» зберігається авторське право що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р. (остання поточна редакція 14.10.2020). За ліцензійними умовами надається право також і редакції збірника публікувати оригінальні наукові статті, що містять нові наукові дослідження й не публікувалися в інших виданнях.
Ліцензійна політика журналу сумісна з переважною більшістю політик відкритого доступу та архівування матеріалів. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, яка дозволяє іншим розповсюджувати роботу з визнанням авторства цієї роботи і першої публікації в цьому журналі. Автор зберігає авторські права і права на публікацію без обмежень.
Погляди авторів публікацій можуть не збігатися з поглядами редакції. За достовірність фактів, дат, прізвищ тощо відповідальність несуть автори.