Концептуальний підхід до дослідження темпоральності фонокультури

Автор(и)

  • Маріанна Миколаївна Голубенко Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.34026/1997-4264.22.2018.217109

Ключові слова:

темпоральність, фонокультура, медіа, звукозапис

Анотація

У статті здійснено спробу обґрунтувати концептуальний підхід до дослідження темпоральних аспектів фонокультури. Використано міждисциплінарну теорію часу Дж. Фрейзера. Постульовано, що ієрархічна структура темпоральності фонокультури містить 4 рівні: афорданс медіа (еотемпоральність), перцепцію (біотемпоральність), студійні практики (ноотемпоральність) і суспільну пам’ять (соціотемпоральність).

Біографія автора

Маріанна Миколаївна Голубенко, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв

здобувач кафедри культурології

Посилання

Aldoshina, I. A., Pritts R. Pritts (2006). Muzyikalnaya akustika : ucheb. dlya vuzov. – St.-Peterburg : KompozitorSt.-Peterburg [in Russian].

Gansvind, N. Dzhulius, T. Freyzer i ego teoriya vremeni. – URL: http://kanahau.ru/freizer.html

Kusch, E. V. (2015). Elektromuzichniy instrumentariy yak evolyutsIyniy faktor muzichnoyi kulturi: monografIya. – Kyiv : NAKKKIM, 2015 [in Ukrainian].

Kusch, E. V. (2017). Muzika u dobu virusnoyi komunikatsiyi : Chastina druga // Vіsnik NAKKKIM. – № 4 [in Ukrainian].

Reid, G. The History Of Roland: Part 2. – URL: https://www.soundonsound.com/people/history-roland-part-2

The Spector Sound. – URL http://www.shsu.edu/lis_fwh/book/brill_building/SpectorSound2.htm

Vest, M. The advantages of DXD for SACD. – URL: http://www.merging.com/uploads/assets/Merging_pdfs/dxd_Resolution_v3.5.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-29

Номер

Розділ

КУЛЬТУРОЛОГІЯ