Методологічні аспекти формування мовленнєвої культури студентів-першокурсників, майбутніх акторів

Автор(и)

  • Олександра Олександрівна Рудніцька Київський національний університет культури і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.34026/1997-4264.22.2018.217186

Ключові слова:

мовний тренаж, сценічна мова, методологія

Анотація

Стаття присвячена висвітленню методологічних аспектів роботи зі студентами-першокурсниками на заняттях зі сценічної мови, вихованню фахівців-професіоналів. Досліджено проблему переходу студента від побутового мовлення до виразного звучання акторського голосу, а також розглянуто різні технічні практики, що розвивають голосо-мовленнєвий апарат.

Біографія автора

Олександра Олександрівна Рудніцька, Київський національний університет культури і мистецтв

асистентка викладача кафедри режисури драматичного театру та акторської майстерності

Посилання

Bekh, I. D. (2009). Psychological sources of educational skill : Teach. manual. – Kyiv : Akademvidav, 248 [in Ukranian].

Voronyi, M. K. (1989). Drama and theater. – Kyiv : Art, 408 [in Ukranian].

Gladysheva, O. A. (2006). Word in the theater. – URL: http://kulturamovy.univ.kiev.ua/KM/pdfs/Magazine22-20.pdf. [in Ukranian].

Dyatchuk, V. V., Baraban, L. I. (2002). Ukrainian Explanatory Dictionary of Theater Linguistics. – 2nd form., reworked and listens. – Kyiv : Vyd. center «Prosvita», 192 [in Ukranian].

Laskavaya, E. V. (2005). Stage speech. – Moscow : VTSKHT («I am entering the world of arts»), 144 [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-29

Номер

Розділ

МИСТЕЦЬКА ПЕДАГОГІКА