«You Suffer», «Нудота» і «Ритм 0»: феноменологія парамузики
DOI:
https://doi.org/10.34026/1997-4264.21.2017.221121Ключові слова:
парамузика, «Логіка смислу», музичний час, Хронос, Еон, подієвість, комунікативні екстремумиАнотація
У статті пропонується новий термін «парамузика» як комунікативні екстремуми музичного. Переживання музичного часу розглядається як сфера напруження між Хроносом та Еоном. Етичні виміри музики пов’язані із подвійною каузальністю подій. Концепт парамузики вибудувано навколо трьох артефактів: музичної п’єси, фрагмента літературного твору і перформансу.
Посилання
Delуoz, Zh. Logika smyisla / Zh. Delуoz ; per. s fr. Ya. I. Svirskogo. — M. : Akademicheskiy Proekt, 2011. — 472 s.
Koyre, A. Filosofskaya evolyutsiya Martina Haydeggera / A. Koyr. — Retrieved from: http://www.ruthenia.ru/logos/ number/1999_10/06.htm
Rozov, A. Klinamen Lukretsiya — fi zika i svoboda voli / A. Rozov. — Retrieved from: http://rumagic.com/ru_zar/sci_philosophy/rozov/0/j5.html
Sartr, Zh.-P. Nudota. Mur. Slova / Zh.-P. Sartr ; perekl. z fr. V. Borsuka ta O. Zhupanskoho ; pisliamova N. Bilotserkivets. — K. : Osnovy, 1993. — 464 s.
Stanislavska, K. I. Suchasni performatyvni praktyky: obrazotvorchist chy teatralizatsiia? (Na prykladi tvorchosti Maryny Abramovych) / Kateryna Stanislavska // Naukovyi visnyk KNUTKiT imeni I. K. Karpenka-Karoho : zb. nauk. prats. — K. : KNUTKiT, 2015. — Vyp. 16. — S. 154–160.
Harman, G. Chetveroyakiy ob’ekt: Metafi zika veschey posle Haydeggera / per. s angl. A. Morozov i O. Myishkin. — Perm : Gile Press, 2015. — 152 s
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, подають наукові статті для публікації у «Науковому Віснику» на таких умовах:
а) Автори, подаючи наукові статті для публікації, надають збірнику «Науковий Вісник» право першої публікації (за ліцензією Creative Commons Attribution). Це дає змогу іншим ділитися роботою з підтвердженням авторства роботи та первинної публікації в цьому збірнику. Водночас за авторами зберігаються в повному обсязі авторські права, що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р.;
б) Автори мають право укладати додаткові окремі угоди на договірній основі стосовно невиключного поширення опублікованої версії Збірника (публікації в книжці, інституційному сховищі тощо), з підтвердженням початкової публікації в цьому виданні;
в) Автори також мають право розмістити свої праці в мережі Інтернет (на їх веб-сайті чи в іниституційних сховищах) до подання чи під час подання праць на розгляд редакційної ради Збірника.
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ
За авторами збірника наукових праць «Науковий Вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення ім. І.К. Карпенка-Карого» / «Naukovij vìsnik Kiïvskogo nacìonalnogo unìversitetu teatru, kìno ì telebačennâ ìm. Ì.K. Karpenka-Karogo» зберігається авторське право що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р. (остання поточна редакція 14.10.2020). За ліцензійними умовами надається право також і редакції збірника публікувати оригінальні наукові статті, що містять нові наукові дослідження й не публікувалися в інших виданнях.
Ліцензійна політика журналу сумісна з переважною більшістю політик відкритого доступу та архівування матеріалів. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, яка дозволяє іншим розповсюджувати роботу з визнанням авторства цієї роботи і першої публікації в цьому журналі. Автор зберігає авторські права і права на публікацію без обмежень.
Погляди авторів публікацій можуть не збігатися з поглядами редакції. За достовірність фактів, дат, прізвищ тощо відповідальність несуть автори.