«Dignus est intrare»: специфіка акторського мистецтва у поглядах Бенуа-Констана Коклена

Автор(и)

  • Галина Дмитрівна Миленька Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, Україна

DOI:

https://doi.org/10.34026/1997-4264.20.2017.221191

Ключові слова:

акторське мистецтво, «школа удавання», сценічний образ, психофізика актора, самовладання, умовність сценічного мистецтва

Анотація

У статті систематизовано міркування Б.-К. Коклена в галузі естетики сценічного мистецтва, які репрезентують принципи акторської «школи удавання». Розглянуто як погляди Коклена на специфіку акторської творчості, так і його позицію щодо співвідношення мистецтва і природи, умовності і правдоподібності, почуття та розуму в акторському мистецтві

Біографія автора

Галина Дмитрівна Миленька, Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого

доктор мистецтвознавства, професор, проректор з наукової роботи

Посилання

Дидро Д. Племянник Рамо. Парадокс об актере / Дени Дидро ; [пер. с фр.]. — СПб. : Издательский Дом «Азбука-классика», 2007. — 224 с.

Коклен Б.-К. Искусство актера / Б.-К. Коклен ; [пер., вст. ст. и прим. А. Г. Мовшенсона]. — Л.-М. : Искусство, 1937. — 144 с.

Talma F. Refl exions Sur Lekain et Sur L’Art Theatral / F. Talma. — Paris : L. Tenrė, Libraire, 1825. — 68 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-30

Номер

Розділ

СЦЕНІЧНЕ МИСТЕЦТВО