Внутрішньо-особистісний конфлікт персонажа у контексті основного конфлікту п’єси

Автор(и)

  • Анатолій Іванович Захарченко Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.34026/1997-4264.20.2017.221204

Ключові слова:

сучасний театральний процес, конфлікт у драматичному творі, внутрішньо-особистісний конфлікт, організація сценічної дії

Анотація

У статті розглянуто проблему розуміння та реалізації у театральній практиці поняття основного конфлікту п’єси та внутрішньо-особистісного конфлікту персонажа у їх взаємодії та впливові на організацію сценічної дії. Проаналізовано теоретичні праці як теперішніх спеціалістів у галузі театру, так і визнаних діячів минулого. На думку автора, сучасна театральна практика має міцно спиратись на досягнення майстрів української сцени. Вирішувати основний конфлікт п’єси потрібно з урахуванням висновків психологічної науки та вимог театрального процесу

Біографія автора

Анатолій Іванович Захарченко, Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого

викладач Другої кафедри акторського мистецтва та режисури драми

Посилання

Великий тлумачний словник сучасної української мови / Уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел. — К. : Ірпінь, ВТФ «Перун», 2009. — 1736 с.

Леонгард К. Акцентуированные личности ; [под ред. Блейхера В. М.] / К. Леонгард. — К. : Вища школа, 1989. — 374 с.

Мар’яненко І. О. Сцена, актори, ролі / І. О. Мар’яненко. — К. : Мистецтво, 1964. — 289 с.

Паві Патріс. Словник театру / Патріс Паві. — Л. : Видав. центр ЛНУ ім. Івана Франка, 2006. — 639 с.

Попов А. Д. Творческое наследие / А. Д. Попов. — М. : ВТО, 1980. — 478 с.

Психологія ; [за ред. Ю. Л. Трофімова.]. — К. : Либідь, 2000. — 558 с.

Товстоногов Г. А. Зеркало сцены / Г. Товстоногов. — Л. : Искусство, 1984. — Т. 1. — 304 с.

Філософський словник ; [за ред. Шинкарука В. І.] — К. : Голов. ред. УРЕ, 1973. — 600 с.

Шапар В. Б. Сучасний тлумачний психологічний словник // Х. : Прапор, 2007. — 640 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-30

Номер

Розділ

СЦЕНІЧНЕ МИСТЕЦТВО