Особливості внутрішньої і зовнішньої акторської техніки в гумористичних передачах постановочноігрового характеру. Радіомистецтво

Автор(и)

  • Лариса Миколаївна Недін Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, Ukraine http://orcid.org/0000-0001-6404-5775

DOI:

https://doi.org/10.34026/1997-4264.27-28.2021.238775

Ключові слова:

внутрішня техніка, зовнішня техніка, радіо, актор, режисер, ритм, перевтілення, «Від суботи до суботи», «А ми до вас в ранковий час»

Анотація

У статті розглянуто спектр внутрішньої і зовнішньої акторської техніки в суміжній сфері діяльності драматичного актора — радіомистецтві, який з наукової точки зору раніше не досліджувався. Увага зосереджена на розважальних передачах постановочно-ігрового характеру, участь в яких значно розширює професійний діапазон і творчу палітру актора. Акцент зроблено на особливостях внутрішньої і зовнішньої техніки — як засобах виразності в радіопередачах гумористичного жанру.

Біографія автора

Лариса Миколаївна Недін, Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого

заслужена артистка України, доцент кафедри акторської майстерності та режисури драми, доцент кафедри сценічної мови

Посилання

Nedin, L. (2020). Sfery prodiusuvannia ta prodiusrski modeli u suchasnomu dramatychnomu protsesi. [Spheres of producing and producer models in contemporary drama process]. Radiomystetstvo. Zb. naukovykh prats «Diialnist prodiusera v kulturno-mystetskomu prostori 21 stolittia: tvorchi dialohy». Kyiv: NAKKKiM. Pp. 121–129. [in Ukrainian]

Mytnytskyi, E. (1998). My zhyvemo, doky liubymo. [We live till we love]. Kyiv: Maksymum. С. 27. [in Ukrainian]

Kuzhelnyi, O. (2018). Samosvitne Suziria. Teatralna khronoviziia. [Theatrical chronovision]. Kyiv : Samit-Knyha. С. 426. 496 с. [in Ukrainian]

Vikhareva, Z. (2005). Robota nad virshem ta lohichnyi analiz tekstu. [Work on the verse and logical analysis of texts]. Kyiv. P. 4. [in Ukrainian]

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-25

Номер

Розділ

СЦЕНІЧНЕ МИСТЕЦТВО