Event-менеджмент як елемент сучасної культурномистецької практики

Автор(и)

  • Тетяна Олександрівна Ялоха Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, Ukraine http://orcid.org/0000-0002-9097-6095
  • Ростислав Анатолійович Громадський Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, Ukraine http://orcid.org/0000-0001-6575-5744

DOI:

https://doi.org/10.34026/1997-4264.27-28.2021.238849

Ключові слова:

Event-менеджмент, event-індустрія, подія, event-маркетинг

Анотація

Так історично склалось, що більшість нових видів діяльності та професій постіндустріального суспільства народилися і отримали широкий розвиток спочатку в США, пізніше у Західній Європі, а сьогодні в Україні. Еvent-бізнес, який активно розвивається в ринкових умовах, не є винятком. Дедалі частіше маркетингові події стають ключовим елементом просування продукції компаній. Організація заходів дуже впливає на суспільство в цілому і є незмінною складовою на всіх етапах його розвитку.
Event-бізнес — є найважливішим інструментом у вирішенні зовнішніх та внутрішніх корпоративних завдань. Професійно організований і проведений захід піднімає рейтинг не лише компанії, а й агентства, яке його організує.
Стаття присвячена актуальним питанням застосування методів управління проєктами для створення і розвитку культурно-мистецьких заходів у сучасних умовах. Управління проєктами або подіями включає в себе вивчення тонкощів бренду, визначення цільової аудиторії, розробку концепції події, планування логістики координації технічних аспектів перед безпосереднім застосуванням методів проведення пропонованого заходу.

Біографії авторів

Тетяна Олександрівна Ялоха, Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого

заслужений працівник культури України, доцент

Ростислав Анатолійович Громадський, Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого

старший викладач кафедри організації театральної справи

Посилання

Bowdin, Glenn A.J., Allen, J. (2011). Events Management. 3rd edition. Oxford. 774 p.

Campbell, D., Stonehouse, G, Houston, B. (2003). Business Strategy. Butterworth-Heinemann. 502 p.

Electronic Encyclopedia «Britannica». Retrieved from http://www.britannica.com/.

Evans. N., Campbell. D., Stonehouse. G. (2003). Strategic Management for Travel and Tourism. Oxford. 420 p.

Getz, D. (1997). Event Management and Event Tourism. Oxford. 386 p.

Goldblatt, J., Perry, J. (2002). Re-building the community with fire, water and music: the water fire phenomen on. Sydney. 851 p.

Policy Studies Institute. Retrieved from http: www.psi.org.uk/.

Palmer, G., Lloyd, N. (1972). A Year of Festivals: British Calendar of Customs. London. 192 p.

Shone, A. and Parry, B. (2004). Successful Event Management. 2nd edition. London, Thomson Learning. 256 p.

Silvers, J., Bowdin, G., O’Toole, W. & Nelson, K. (2005). Towards an International Event Management Body of Knowledge (EMBOK). Event Management (in press) London. 52 p.

The Collins Concise Dictionary. Retrieved from http:/www.collinsdictionary.com.

The Great Soviet Encyclopedia. Retrieved from http://bse.sci-lib.com/.

Van Der Wagen, L., Carlos, B. (2005). Event Management for Tourist Cultural, Business and Sporting Events. 2nd edition. French Forest, Pearson Education Australia. 390 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-25

Номер

Розділ

КУЛЬТУРОЛОГІЯ