Event-менеджмент як елемент сучасної культурномистецької практики
DOI:
https://doi.org/10.34026/1997-4264.27-28.2021.238849Ключові слова:
Event-менеджмент, event-індустрія, подія, event-маркетингАнотація
Так історично склалось, що більшість нових видів діяльності та професій постіндустріального суспільства народилися і отримали широкий розвиток спочатку в США, пізніше у Західній Європі, а сьогодні в Україні. Еvent-бізнес, який активно розвивається в ринкових умовах, не є винятком. Дедалі частіше маркетингові події стають ключовим елементом просування продукції компаній. Організація заходів дуже впливає на суспільство в цілому і є незмінною складовою на всіх етапах його розвитку.
Event-бізнес — є найважливішим інструментом у вирішенні зовнішніх та внутрішніх корпоративних завдань. Професійно організований і проведений захід піднімає рейтинг не лише компанії, а й агентства, яке його організує.
Стаття присвячена актуальним питанням застосування методів управління проєктами для створення і розвитку культурно-мистецьких заходів у сучасних умовах. Управління проєктами або подіями включає в себе вивчення тонкощів бренду, визначення цільової аудиторії, розробку концепції події, планування логістики координації технічних аспектів перед безпосереднім застосуванням методів проведення пропонованого заходу.
Посилання
Bowdin, Glenn A.J., Allen, J. (2011). Events Management. 3rd edition. Oxford. 774 p.
Campbell, D., Stonehouse, G, Houston, B. (2003). Business Strategy. Butterworth-Heinemann. 502 p.
Electronic Encyclopedia «Britannica». Retrieved from http://www.britannica.com/.
Evans. N., Campbell. D., Stonehouse. G. (2003). Strategic Management for Travel and Tourism. Oxford. 420 p.
Getz, D. (1997). Event Management and Event Tourism. Oxford. 386 p.
Goldblatt, J., Perry, J. (2002). Re-building the community with fire, water and music: the water fire phenomen on. Sydney. 851 p.
Policy Studies Institute. Retrieved from http: www.psi.org.uk/.
Palmer, G., Lloyd, N. (1972). A Year of Festivals: British Calendar of Customs. London. 192 p.
Shone, A. and Parry, B. (2004). Successful Event Management. 2nd edition. London, Thomson Learning. 256 p.
Silvers, J., Bowdin, G., O’Toole, W. & Nelson, K. (2005). Towards an International Event Management Body of Knowledge (EMBOK). Event Management (in press) London. 52 p.
The Collins Concise Dictionary. Retrieved from http:/www.collinsdictionary.com.
The Great Soviet Encyclopedia. Retrieved from http://bse.sci-lib.com/.
Van Der Wagen, L., Carlos, B. (2005). Event Management for Tourist Cultural, Business and Sporting Events. 2nd edition. French Forest, Pearson Education Australia. 390 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, подають наукові статті для публікації у «Науковому Віснику» на таких умовах:
а) Автори, подаючи наукові статті для публікації, надають збірнику «Науковий Вісник» право першої публікації (за ліцензією Creative Commons Attribution). Це дає змогу іншим ділитися роботою з підтвердженням авторства роботи та первинної публікації в цьому збірнику. Водночас за авторами зберігаються в повному обсязі авторські права, що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р.;
б) Автори мають право укладати додаткові окремі угоди на договірній основі стосовно невиключного поширення опублікованої версії Збірника (публікації в книжці, інституційному сховищі тощо), з підтвердженням початкової публікації в цьому виданні;
в) Автори також мають право розмістити свої праці в мережі Інтернет (на їх веб-сайті чи в іниституційних сховищах) до подання чи під час подання праць на розгляд редакційної ради Збірника.
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ
За авторами збірника наукових праць «Науковий Вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення ім. І.К. Карпенка-Карого» / «Naukovij vìsnik Kiïvskogo nacìonalnogo unìversitetu teatru, kìno ì telebačennâ ìm. Ì.K. Karpenka-Karogo» зберігається авторське право що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р. (остання поточна редакція 14.10.2020). За ліцензійними умовами надається право також і редакції збірника публікувати оригінальні наукові статті, що містять нові наукові дослідження й не публікувалися в інших виданнях.
Ліцензійна політика журналу сумісна з переважною більшістю політик відкритого доступу та архівування матеріалів. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, яка дозволяє іншим розповсюджувати роботу з визнанням авторства цієї роботи і першої публікації в цьому журналі. Автор зберігає авторські права і права на публікацію без обмежень.
Погляди авторів публікацій можуть не збігатися з поглядами редакції. За достовірність фактів, дат, прізвищ тощо відповідальність несуть автори.