СИМВОЛІКА СТИХІЙ ЯК СМИСЛОУТВОРЮЮЧИЙ ФАКТОР У КІНЕМАТОГРАФІ
DOI:
https://doi.org/10.34026/1997-4264.29.2021.248727Ключові слова:
символ, архетип, міфологема, поетика, стихіяАнотація
Метою статті є дослідження впливів символіки природних стихій на образну систему аудіовізуальних мистецтв, кінематографа зокрема. Авторка аналізує фільми, де ці впливи проявилися найбільш виразно, а саме твори О.Довженка, Ж.Віго, Ф. Фелліні, А.Тарковського, Ю. Іллєнка
Посилання
Batkyn, L. (1991). Ne boyasʹ svoeho holosa. [Being not afraid of the voice]. My y filʹmy Andreya Tarkovskoho. Moskva: Iskusstvo. 398 s. [in Russian]
Bachelard, G. (1998). Voda y hrezy: opyt o voobrazhenyy materii [Water and dreams : experience about imagination of matter]. Moskva: Izd-vo humanytarnoy lyteratury. 268 s. [in Russian]
Deleuze, G. (2004). Kino: kino 1. Obraz-dvyzhenye; Kino 2. Obraz-vremya. [Cinema: the cinema 1. Character-motion; Cinema 2. Character-time]. Moskva: Ad Marhynem. 622 s. [in Russian]
Onishchenko, O. (2001). Khudozhnya tvorchistʹ v konteksti humanitarnoho znannya [Artistic work is in the context of humanitarian knowledge]. Kyiv: Vyshcha shkola. 179 s. [in Ukrainian]
Remez, H. Patos zemli [Pathos of the earth]. Kino. 1929. № 16 serpenʹ. 19 s. [in Ukrainian]
Trymbach, S. (2007). Oleksandr Dovzhenko: zahybelʹ bohiv. Identyfikatsiya avtora v natsionalʹnomu chaso-prostori [Oleksandr Довженко : death of Gods]. Vinnytsya: Hlobus-Pres. 800 s. [in Ukrainian]
Fellini, F. (1984). Delatʹ filʹm [To do a film]. Moskva: Iskusstvo. 287 s. [in Russian]
Fellini, F. (1988). Fellini o Fellini [Fellini about Fellini]. Moskva: Raduha. 478 s. [in Russian]
Eisenstein, S. (1964). Neravnodushnaya pryroda [Not indifferent nature] / S. Eisenstein. Yzbrannye proyzvedenyya v 6-ty tomakh. Moskva: Iskusstvo. T. 3. 670 s. [in Russian]
Jung, K.-G. (1991). Arkhetyp i symvol [Archetype and symbol]. Moskva: Renessans. 304 s. [in Russian]
Jung K.-G. (2001). Psykholohyya bezsoznatelʹnoho [Psychology of unconscious]. Moskva: Izd-vo AST. Kanon. 399 s. [in Russian]
Yakimovych A. (1994). Dovzhenko y novaya «pervobytnostʹ» [Dovzhenko and new primitive «state»]. Kynovedcheskye zapysky. Vyp. 23. Moskva, 1994. 253 s. [in Russian]
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, подають наукові статті для публікації у «Науковому Віснику» на таких умовах:
а) Автори, подаючи наукові статті для публікації, надають збірнику «Науковий Вісник» право першої публікації (за ліцензією Creative Commons Attribution). Це дає змогу іншим ділитися роботою з підтвердженням авторства роботи та первинної публікації в цьому збірнику. Водночас за авторами зберігаються в повному обсязі авторські права, що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р.;
б) Автори мають право укладати додаткові окремі угоди на договірній основі стосовно невиключного поширення опублікованої версії Збірника (публікації в книжці, інституційному сховищі тощо), з підтвердженням початкової публікації в цьому виданні;
в) Автори також мають право розмістити свої праці в мережі Інтернет (на їх веб-сайті чи в іниституційних сховищах) до подання чи під час подання праць на розгляд редакційної ради Збірника.
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ
За авторами збірника наукових праць «Науковий Вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення ім. І.К. Карпенка-Карого» / «Naukovij vìsnik Kiïvskogo nacìonalnogo unìversitetu teatru, kìno ì telebačennâ ìm. Ì.K. Karpenka-Karogo» зберігається авторське право що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р. (остання поточна редакція 14.10.2020). За ліцензійними умовами надається право також і редакції збірника публікувати оригінальні наукові статті, що містять нові наукові дослідження й не публікувалися в інших виданнях.
Ліцензійна політика журналу сумісна з переважною більшістю політик відкритого доступу та архівування матеріалів. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, яка дозволяє іншим розповсюджувати роботу з визнанням авторства цієї роботи і першої публікації в цьому журналі. Автор зберігає авторські права і права на публікацію без обмежень.
Погляди авторів публікацій можуть не збігатися з поглядами редакції. За достовірність фактів, дат, прізвищ тощо відповідальність несуть автори.