Звуковий дизайн наративного простору аудіовізуальної інсталяції

Автор(и)

  • Нікіта Галич Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-5564-1479

DOI:

https://doi.org/10.34026/1997-4264.30.2022.259498

Ключові слова:

аудіовізуальні інсталяції, саунд-дизайн, просторовий наратив, звуковий ландшафт

Анотація

У статті досліджуються особливості звукового оформлення аудіовізуальних інсталяцій, розглядається специфіка їх сприйняття у виставковому просторі. Дослідження базується на матеріалі трьох звукових інсталяцій, що були представлені публіці у 2020–2021 роках у місті Києві. За мету ставиться теоретичне обґрунтування методик роботи над звуковим оформленням аудіовізуальних інсталяцій. За «структурну» основу для цього обґрунтування пропонується концепція звукового ландшафту — як варіант вирішення основних проблем у виставковому саунд-дизайні.

Біографія автора

Нікіта Галич, Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого

аспірант кафедри звукорежисури

Посилання

Basanta A. (2015). Extending Musical Form Outwards in Space and Time: Compositional strategies in sound art and audiovisual installations. OrganisedSound. V. 20, August.

Khrust, N. (2018). Realnaya aleatorika v interaktivnoy zvukovoy installyatsii [The realaleatory in an interactive sound installation]. Vestnik Akademii Ruskogo baleta. № 4 (57) [in russian].

Emmerson S. (2014). Listening in time and overtime – the construction of the electroacoustic musical experience. Proceedings of the Electroacoustic Music Studies Network Conference Electroacoustic Music Beyond Performance. Berlin. June.

Leitner, B. (2008). P.U.L.S.E. ; Ostfildern: Hatje Cantz Verlag. Spinks, T. (2015). Associating Places: Strategies for Live, Site Specific, Sound Art Performance. PhD thesis, University of the Arts London.

Chion, M. (1994). Audio-Vision: Sound on Screen / ed. and transl. by C. Gorbman with a foreword by W. Murch. New York: Columbia University Press. 239 p.

Loock, U. (1990). «A Conversation Between Max Neuhaus and Ulrich Loock». Milan, March 25.

Stanislavska, K.I. (2012). Mystetsko-vydovyshchni formy suchasnoi kultury: typolohiia ta spetsyfika funktsionuvannia [Artistic and entertainment forms of modern culture: typology and specifics of functioning: dissertation]. 26.00.01. National Academy of Management of Culture [in Ukrainian].

«Korysni kopalyny» u Pavilioni Kultury VDNH [«Minerals» are in Pavilion of Culture of VDNH] URL:[https://ukhomusic.com/korysnikopalyny] (Дата звернення: 24.05.22).

«Pid napruhoiu» [«Under tension»] | Your Art; URL: [https://supportyourart.com/columns/pid-naprugoyu/] (Дата звернення: 24.05.22).

Young, La Monte and Marian Zazeela (1989). «Dream House».

Paik, Nam June (1963). «Random Access».

Maksymenko, T. (2020). «Highv oltage».

Shpudeyko, O. Shmurak, O. (2020). «Pidsluhanyi musei, landshaft» [«Eavesdropped museum. Landscape»].

Andrusyk, S., Libkind, K. (2021). «Korysni kopalyny» [«Minerals»].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-30

Номер

Розділ

ЕКРАННІ МИСТЕЦТВА