Феномен фільмів бойових мистецтв у китайському кінематографі. Традиції, стилістика, провідні митці
DOI:
https://doi.org/10.34026/1997-4264.32.2023.281333Ключові слова:
фільми бойових мистецтв, кунг-фу, план-епізод, екранна пластика, монтажний ритмАнотація
У статті аналізується феномен фільмів бойових мистецтв, які сьогодні вийшли за регіональні рамки і користуються популярністю у всьому світі. Зосереджується увага на творчості знаних кіномитців, що часто поєднують у собі функції режисерів, сценаристів і акторів, чий артистичний талант поєднується з високими спортивними якостями.
Артикулюється відхід фільмів кунг-фу від форми суто розважального видовища, збагачення їхньої кіномови новими зображальними засобами.
Посилання
Bordwell, D. (2009). Another Show Production: Anamorphic Adventures in Hong Kong. October 2009. URL: https://www.davidbordwell.net/essays/shaw.php [in English].
Chrysostomou, G. (11 February 2021). 10 Fight Sequences In Action Films That Were Influenced By Jackie Chan. Screen Rant. URL: https://screenrant.com/jackie-chaninfluenced-fight-sequences-choreography-john- wickthe-matrix [in English].
CNN’s Talk Asia in Hong Kong (24 September 2008). Interview with Jet Li. URL: https://edition.cnn.com/2008/WORLD/asiapcf/01/08/ talkasia.jetli/index.html [in English].
Stein, J. (June 14, 1999). Bruce Lee: With nothing but his hands, feet and a lot of attitude, he turned the little guy into a tough guy. The Time 100. New York. URL: https://web.archive.org/web/20100605174143/ http://205.188.238.181/time/time100/heroes/profile/lee01.html [in English].
Lee, M. (8 January 2013). The Grandmaster. Variety. URL: https://variety.com/2013/film/reviews/thegrandmaster-117948960 [in English]
Norris, Ch. (1988). The Secret of Inner Strength: My Story. Chuc Norris, Joe Hyams. 1st. Boston: Little, Brown and Co. P.6. ISBNO 316-61191-3.
Teo, S. (1997). Hong Kong Cinema: The Extra Dimensions. London British Film Institut.
Douson, D. (1999). Tarantino. M.: Vahrius. S. 270.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, подають наукові статті для публікації у «Науковому Віснику» на таких умовах:
а) Автори, подаючи наукові статті для публікації, надають збірнику «Науковий Вісник» право першої публікації (за ліцензією Creative Commons Attribution). Це дає змогу іншим ділитися роботою з підтвердженням авторства роботи та первинної публікації в цьому збірнику. Водночас за авторами зберігаються в повному обсязі авторські права, що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р.;
б) Автори мають право укладати додаткові окремі угоди на договірній основі стосовно невиключного поширення опублікованої версії Збірника (публікації в книжці, інституційному сховищі тощо), з підтвердженням початкової публікації в цьому виданні;
в) Автори також мають право розмістити свої праці в мережі Інтернет (на їх веб-сайті чи в іниституційних сховищах) до подання чи під час подання праць на розгляд редакційної ради Збірника.
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ
За авторами збірника наукових праць «Науковий Вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення ім. І.К. Карпенка-Карого» / «Naukovij vìsnik Kiïvskogo nacìonalnogo unìversitetu teatru, kìno ì telebačennâ ìm. Ì.K. Karpenka-Karogo» зберігається авторське право що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р. (остання поточна редакція 14.10.2020). За ліцензійними умовами надається право також і редакції збірника публікувати оригінальні наукові статті, що містять нові наукові дослідження й не публікувалися в інших виданнях.
Ліцензійна політика журналу сумісна з переважною більшістю політик відкритого доступу та архівування матеріалів. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, яка дозволяє іншим розповсюджувати роботу з визнанням авторства цієї роботи і першої публікації в цьому журналі. Автор зберігає авторські права і права на публікацію без обмежень.
Погляди авторів публікацій можуть не збігатися з поглядами редакції. За достовірність фактів, дат, прізвищ тощо відповідальність несуть автори.