МОНОВИСТАВИ НА СЦЕНІ АКАДЕМІЧНОї МАЙСТЕРНІ ТЕАТРАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА «СУЗІР’Я»
DOI:
https://doi.org/10.34026/1997-4264.24.2019.183905Ключові слова:
моновистава, моноп’єса, О. Кужельний, АМТМ «Сузір`я», український театр, індивідуальність актораАнотація
У статті розглянуто моновистави — як актуальний напрям сучасного театрального процесу України. Увагу зосереджено на моновиставах, як засобах розкриття творчої індивідуальності актора. Матеріалом дослідження є постановки Академічної Майстерні Театрального Мистецтва «Сузір’я».Посилання
Medeia – jaras Kijevbol. Hirek. Vasarnap. 1991. 6 okt.
Бойко Б. Вертинський на сцені «Сузір’я». Культура і життя. Київ, 1994. 12 березня.
Бортнік Ж. І. Сучасна монодрама як культурно-історичний феномен: генеза, поетика, рецепція : дис. канд. філол. наук : Чернівці, 2016. 229 с.
Васильєв С. (1988) Запрошує «Сузір’я» (Інтерв’ю з О. Кужельним). Культура і життя. Київ, 1988. 16 жовт.
Подлужная Алла. Подаренная история Спектаклем «Новеченто» (1900) А. Барикко, поставленная Алексеем Кужельным на Микросцене «Сузір’я», режиссер в который раз утверждает, что театр бессмертен. Газета «День». 127, 2015. URL : https://day.kyiv.ua/ru/article/kultura/ podarennaya-istoriya
Підлужна Алла. Сумна моносповідь. 25 і 29 червня у театрі «Сузір’я» прем’єра — «Про Ромео та Джульєтту... але звали їх Маргарита та Абульфаз». Газета День. URL : http://day.kyiv.ua/uk/article/kultura/sumna-monospovid
Бевзюк-Волошина Лілія. Голос. 2013. URL : http://www. golos.com.ua/Article.aspx?id=305796
Голос тихої безодні та інші голоси. МоноЛІТ. Антологія сучасної української монодрами: моноп’єси (2016) / упорядник Надія Мирошніченко. Київ : Видавництво «Фенікс». 320 с.
Овчаренко Едуард. Демократична Україна, 2013. URL : http://www.dua.com.ua/2013/045/arch/20.shtml
Евреинов Н. Н. Введение в монодраму. URL : http://az.lib. ru/e/ewreinow_n_n/text_0070oldorfo.shtml?fbclid=IwAR0Yu9o-ebULZLO6F2U-VUTzCxHjhxM_ TjwqLQ6gklndmNNHCQ3nZEWOcg
Жежера В. Із Дону додому. Україна, 1990. № 41.
Заболотна В. Зазирнімо у безодню. Культура і життя. Київ, 1991. 13 липня. № 28.
Заболотна В. Роль та місце Київських альтернативних театрів / Семінар «Роль та місце альтернативних театрів». Київ, 1998. С. 5.
Клековкин А. Вы женщин не любите? А я обожаю! Киевские ведомости. Київ, 1994. 27 января.
Клековкін О. Ю. THEATRICA: Лексикон [Текст]. Ін-т проблем сучас. мистецтва НАМ України. Київ : Фенікс, 2012. 800 с.
Корогодський В. Над Сузір’ям пролетів янгол. Урядовий кур’єр. Київ, 1994. 10 грудня. С. 14.
Липківська А. Пристрасті за Медеєю. Вісті з України. Київ, 1991. № 33.
Майстерня театрального мистецтва Театр – Салон – Модерн «Сузір’я»: Буклет.
Мелоян С. Конец – это ещё и начало. Республика Армения. Ереван, 1997. № 197. 29 октября.
Нестерак О. Чи можна ще сьогодні грати Расіна? Кіно-Театр. Київ, 1998. № 5. С. 26.
Фіалко В. О. Театр України другої половини ХХ століття: образна лексика. Київ : Видавничий дім «Антиквар», 2016. 430 с.
Хоменко Н. Легенди і міфи акваріумної рибки. Український театр. Київ, 1993. № 1. С. 19–20.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Ірина Мельник
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, подають наукові статті для публікації у «Науковому Віснику» на таких умовах:
а) Автори, подаючи наукові статті для публікації, надають збірнику «Науковий Вісник» право першої публікації (за ліцензією Creative Commons Attribution). Це дає змогу іншим ділитися роботою з підтвердженням авторства роботи та первинної публікації в цьому збірнику. Водночас за авторами зберігаються в повному обсязі авторські права, що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р.;
б) Автори мають право укладати додаткові окремі угоди на договірній основі стосовно невиключного поширення опублікованої версії Збірника (публікації в книжці, інституційному сховищі тощо), з підтвердженням початкової публікації в цьому виданні;
в) Автори також мають право розмістити свої праці в мережі Інтернет (на їх веб-сайті чи в іниституційних сховищах) до подання чи під час подання праць на розгляд редакційної ради Збірника.
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ
За авторами збірника наукових праць «Науковий Вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення ім. І.К. Карпенка-Карого» / «Naukovij vìsnik Kiïvskogo nacìonalnogo unìversitetu teatru, kìno ì telebačennâ ìm. Ì.K. Karpenka-Karogo» зберігається авторське право що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р. (остання поточна редакція 14.10.2020). За ліцензійними умовами надається право також і редакції збірника публікувати оригінальні наукові статті, що містять нові наукові дослідження й не публікувалися в інших виданнях.
Ліцензійна політика журналу сумісна з переважною більшістю політик відкритого доступу та архівування матеріалів. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, яка дозволяє іншим розповсюджувати роботу з визнанням авторства цієї роботи і першої публікації в цьому журналі. Автор зберігає авторські права і права на публікацію без обмежень.
Погляди авторів публікацій можуть не збігатися з поглядами редакції. За достовірність фактів, дат, прізвищ тощо відповідальність несуть автори.