СПЕЦИФІКА РОБОТИ АКТОРА ЗІ СЛОВОМ У РАДІОПРОСТОРІ

Автор(и)

  • Лариса Недін Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, Україна

DOI:

https://doi.org/10.34026/1997-4264.24.2019.183906

Ключові слова:

слово, радіоефір, голос, мікрофон, актор

Анотація

У статті розглянуто специфіку роботи актора зі словом у радіопросторі. Зокрема авторка зосереджує свою увагу на відмінностях усного слова як виражального засобу у радіоефірі та на театральній сцені, слухоряду і відеоряду, майстерності оповідача на сцені й оповідача перед мікрофоном у професійній студії звукозапису.

Біографія автора

Лариса Недін, Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого

Заслужена артистка України, старший викладач кафедри сценічної мови Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого.

Посилання

Ваніна О. Значення голосу і манери говорити для теле- і радіожурналістів. Телевізійна й радіожурналістика: Зб. наук.-метод. праць. Львів, 2000. 266 с.

Гоян О. Я. Основи радіожурналістики і радіоменеджменту: підручник. Київ : Веселка, 2004. 244 с.

Інтерв’ю з Тамарою Стратієнко. Передача «Вечірній клуб актриси Лариси» від 23.09.2017. (Архів автора; фонотека Українського радіо).

Набруско В. І. Працює в повний голос – голос Українського радіо. Журналіст України. 2004. № 4–5.

Інтерв’ю з Михайлом Резніковичем. Передача «Вечірній клуб актриси Лариси» від 28.04.2018 р. (Архів автора; фонотека Українського радіо).

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-10

Номер

Розділ

Articles