СЦЕНІЧНИЙ РУХ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ АКТОРА

Автор(и)

  • Юрій Старостін Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, Україна

DOI:

https://doi.org/10.34026/1997-4264.24.2019.183908

Ключові слова:

сценічний рух, творчий потенціал, професійні здібності, навички, психофізика, уява, акторська техніка

Анотація

У статті акцентовано місце і значення сценічного руху у професійній підготовці акторів. Досліджується поєднання фізичного і психічного в сценічному русі. Розглядається також педагогічний аспект фахової підготовки акторів і з’ясовується специфіка формування творчого потенціалу студентів-акторів.

Біографія автора

Юрій Старостін, Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого

Заслужений діяч мистецтв України, завідувач кафедри, старший викладач (доцент кафедри*) кафедри хореографії та пластичного виховання Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого

Посилання

Саксаганський П. Думки про театр. Київ : Мистецтво, 1955. 234 с.

Сеченов И. Рефлексы головного мозга. Москва : Государственное издательство медицинской литературы, 1952. 230 с.

Станиславский К. Беседы. Москва : Искусство, 1952. 180 с.

Станиславский К. Собр. соч. Москва : Искусство, 1955. Т. 3. 502 с.

Станиславский К. Собр. соч. Москва : Искусство, 1957. Т. 4. 550 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-10

Номер

Розділ

Articles