DOI: https://doi.org/10.34026/1997-4264.24.2019.183908

СЦЕНІЧНИЙ РУХ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ АКТОРА

Юрій Старостін

Анотація


У статті акцентовано місце і значення сценічного руху у професійній підготовці акторів. Досліджується поєднання фізичного і психічного в сценічному русі. Розглядається також педагогічний аспект фахової підготовки акторів і з’ясовується специфіка формування творчого потенціалу студентів-акторів.

Ключові слова


сценічний рух; творчий потенціал; професійні здібності; навички; психофізика; уява; акторська техніка

Посилання


Саксаганський П. Думки про театр. Київ : Мистецтво, 1955. 234 с.

Сеченов И. Рефлексы головного мозга. Москва : Государственное издательство медицинской литературы, 1952. 230 с.

Станиславский К. Беседы. Москва : Искусство, 1952. 180 с.

Станиславский К. Собр. соч. Москва : Искусство, 1955. Т. 3. 502 с.

Станиславский К. Собр. соч. Москва : Искусство, 1957. Т. 4. 550 с.


Пристатейна бібліографія ГОСТ