ФІЛЬМ НУАР У ФРАНЦУЗЬКОМУ КІНЕМАТОГРАФІ. ВІЗУАЛЬНИЙ СТИЛЬ І НАРАТИВИ

Автор(и)

  • Оксана Мусієнко Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-1707-1652

DOI:

https://doi.org/10.34026/1997-4264.24.2019.183914

Ключові слова:

фільм нуар, «поетичний реалізм», полар, метажанр, «нова хвиля», Ж.-П. Мельвілль, національний стиль

Анотація

У статті розглянуті національні особливості фільму нуар у французькому кінематографі. Його екранна стилістика, коло фільмів, створених не лише знаними режисерами, а й найбільш характерних для цього напряму. Аналізуються інтертекстуальні зв’язки як з німецьким експресіоністським кінематографом, так і з американським фільмом нуар.

Біографія автора

Оксана Мусієнко, Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого

Член-кореспондент Національної академії мистецтв України, заслужений діяч мистецтв України, кандидат мистецтвознавства, професор, професор кафедри кінознавства Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого.

Посилання

Базен А. Что такое кино? Москва : искусство, 1972. 381с.

Беккер Жак. Высказывания. Фильмы. Москва : искусство, 1969. 206 с.

Лепроон П. Современные французские режиссеры. Москва : ин. лит., 1960. 840 с.

Borde, R., Chometon, E. Panorama of American Film Noir. 1941–1953. USA : San Francisko, 2002. 130 p.

Regent, R. Cinema de France. Paris : Bellefaye, 1948. 120 p.

Pillard, T. Une histore oubliée: la genès française du terme «film noir» dans les années 1930 et implication transnational. URL: http//transnatlanticarevues.org/5742

Опубліковано

2019-06-10

Номер

Розділ

Articles