DOI: https://doi.org/10.34026/1997-4264.24.2019.183930

ВІЗУАЛЬНА ГЕРМЕНЕВТИКА КІНОПОГЛЯДУ

Ольга Равлюк-Голіцина

Анотація


У статті здійснено спробу залучення кінематографа до герменевтичного дискурсу. Використано феноменологічний і постфеноменологічний підходи. Постульовано, що кінопогляд має відношення до герменевтики, оскільки інтерпретує світ з позиції альтернативних часово-просторових відношень.

Ключові слова


кінематограф; візуальні мистецтва; герменевтика; інтерпретація; постфеноменологія

Посилання


Ажимова Л. Философское осмысление феномена кино В. Беньямином. URL: http://vphil.ru/index. php?option=com_content&task=view&id=686

Бабушкин В. Феноменологическая философия. URL: http://psylib.org.ua/books/babus01/index.htm

Березин С. Постфеноменология Дона Айди. URL: http://www.jkhora.narod.ru/2009-34-05.pdf

Гройс Б. О новом. Опыт экономики культуры. Москва : Ад Маргинем, 2015. 240 с.

Зонтаг С. О фотографии. Москва : Ад Маргинем, 2013. 272 с.

Филимоненко Ю. Отношение к пространству как функция подсознания. URL: http://www.medpsy.ru/meds/ meds316.php

Ямпольский М. О близком. Очерки немиметического зрения. URL: http://lukashevichus.info/knigi/yampolski_o_ blizkom.pdf


Пристатейна бібліографія ГОСТ