МУЗИЧНИЙ ЛЕЙТМОТИВ У КІНОФІЛЬМІ: ОСОБЛИВОСТІ ТЛУМАЧЕННЯ, ФУНКЦІЇ, СЕМАНТИКА
DOI:
https://doi.org/10.34026/1997-4264.25.2019.188331Ключові слова:
кіномузика, музичний лейтмотив у кіно, Ганс Ціммер, «Пірати Карибського моря»Анотація
У статті розглянуто музичний лейтмотив як структурну одиницю кіномузики. Функціональність та семантику музичного лейтмотиву в кіно простежено на прикладі теми Дейві Джонса з другого та третього фільмів кіносерії «Пірати Карибського моря» (композитор Ганс Ціммер).
Посилання
Бут О. Драматургічні функції та концепції кіномузи- ки. URL: http://www.ktm.ukma.edu.ua/show_content. php?id=1284
Лисса З. Техника лейтмотивов в киномузыке. Эстетика киномузыки. URL: https://studfiles.net/preview/1788318/page:38/
Литвинова О. Музика в кінематографі України: каталог. Ч. 1. Київ, 2009. 456 с.
Рудакевич М. Лейтмотив як важливий засіб драматур- гії фільму (на прикладі кіномузики Володимира Губи у фільмі «Гетьманські клейноди»). Наукові збірки Львів- ської національної музичної академії ім. М. В. Лисенка. 2015. Вип. 36. С. 274–284.
Рязанцев Л. В. Техніка лейтмотивів у кіномузиці. Вісник КНУКім. Серія «Мистецтвознавство». 2015. Вип. 33. С. 124–130.
Фількевич Г. Музика і кіно: Статті, лекції, нариси-спога- ди. Київ : ФОП А. О. Кльоц, 2014. 192 с.
Шак Т. Ф. Музыка в структуре медиатекста. На мате- риале художественного и анимационного кино: Учебное пособие. 2-е изд., доп. Санкт-Петербург : Изд-во «Лань»; изд-во «ПЛАНЕТА МУЗЫКИ», 2017. 384 с.
Янковська Н. О. Творчість Володимира Гронського в контексті традицій української кіномузики: дис. ... канд. мист.: 17.00.03. Львів, 2017. 270 с.
Davy Jones. Pirates of the Caribbean 2: Soundtrack No 03. URL: https://www.youtube.com/watch?v=ZDIns7pDIio
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Катерина Ігорівна Станіславська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, подають наукові статті для публікації у «Науковому Віснику» на таких умовах:
а) Автори, подаючи наукові статті для публікації, надають збірнику «Науковий Вісник» право першої публікації (за ліцензією Creative Commons Attribution). Це дає змогу іншим ділитися роботою з підтвердженням авторства роботи та первинної публікації в цьому збірнику. Водночас за авторами зберігаються в повному обсязі авторські права, що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р.;
б) Автори мають право укладати додаткові окремі угоди на договірній основі стосовно невиключного поширення опублікованої версії Збірника (публікації в книжці, інституційному сховищі тощо), з підтвердженням початкової публікації в цьому виданні;
в) Автори також мають право розмістити свої праці в мережі Інтернет (на їх веб-сайті чи в іниституційних сховищах) до подання чи під час подання праць на розгляд редакційної ради Збірника.
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ
За авторами збірника наукових праць «Науковий Вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення ім. І.К. Карпенка-Карого» / «Naukovij vìsnik Kiïvskogo nacìonalnogo unìversitetu teatru, kìno ì telebačennâ ìm. Ì.K. Karpenka-Karogo» зберігається авторське право що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р. (остання поточна редакція 14.10.2020). За ліцензійними умовами надається право також і редакції збірника публікувати оригінальні наукові статті, що містять нові наукові дослідження й не публікувалися в інших виданнях.
Ліцензійна політика журналу сумісна з переважною більшістю політик відкритого доступу та архівування матеріалів. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, яка дозволяє іншим розповсюджувати роботу з визнанням авторства цієї роботи і першої публікації в цьому журналі. Автор зберігає авторські права і права на публікацію без обмежень.
Погляди авторів публікацій можуть не збігатися з поглядами редакції. За достовірність фактів, дат, прізвищ тощо відповідальність несуть автори.