№ 25 (2019)

DOI: https://doi.org/10.34026/1997-4264.25.2019

Зміст

Articles

ПОРТРЕТ МИТЦЯ: ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ У ЖАНРОВОМУ ПОГРАНИЧЧІ
Олександр Юрійович Клековкін 7-14
ВИСТАВА С. ДАНЧЕНКА «ДЯДЯ ВАНЯ» НА СЦЕНІ НАЦІОНАЛЬНОГО АКАДЕМІЧНОГО ДРАМАТИЧНОГО ТЕАТРУ ІМЕНІ І. ФРАНКА: КОНТЕКСТУАЛЬНИЙ ПОГЛЯД
Дар’я Вікторівна Шестакова 15-19
ТВОРЧИЙ ШЛЯХ В. Г. МАГАРА (до 90-річчя з дня заснування Запорізького академічного українського музично-драматичного театру)
Марія Міщенко 20-26
ВИТОКИ ЦИРКОВОГО МИСТЕЦТВА НА УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ
Юлія Сергіївна Шаповалова 27-32
ГІТАРНІ КОНКУРСИ ТА ФЕСТИВАЛІ В УКРАЇНСЬКОМУ МУЗИЧНОМУ ПРОСТОРІ КІНЦЯ ХХ ст. — ПОЧАТКУ ХХІ ст.
Світлана Миколаївна Гриненко 33-36
ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИВАТНИХ ТЕАТРІВ ФРАНЦІЇ
Євгенія Андріївна Захарченко 37-43
КІНОАЛЬБОМ «УКРАЇНСЬКІ ПІСНІ НА ЕКРАНІ» (1936) ЯК ПІДҐРУНТЯ СУЧАСНОГО КЛІПУ НА УКРАЇНСЬКОМУ ТЕЛЕБАЧЕННІ
Тетяна Анатоліївна Сидорчук 44-49
ЗАБУТИЙ ЮВІЛЕЙ СЕРІАЛУ «НЕВІДОМА УКРАЇНА: НАРИСИ НАШОЇ ІСТОРІЇ» — ЯК ПОКАЗНИК СТАНУ НЕІГРОВОГО КІНО, МЕДІА, КІНООСВІТИ, СУСПІЛЬСТВА
Сергій Миколайович Марченко 50-60
ФІЛЬМИ ПРО ДІТЕЙ, ДЛЯ ДІТЕЙ І НЕ ТІЛЬКИ ДЛЯ ДІТЕЙ
Марина Тарасівна Братерська-Дронь 61-67
ВАДИМ ІЛЛЄНКО Й ЕВОЛЮЦІЯ КІНОЗОБРАЖЕННЯ
Лариса Іванівна Брюховецька 68-82
ЕКРАННІ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ДРАМИ Т. ШЕВЧЕНКА «НАЗАР СТОДОЛЯ» У ПОЛІ МІЖТЕКСТОВИХ ВЗАЄМИН
Тетяна Василівна Журавльова 83-89
ФЕНТЕЗІ ЯК НЕОМІФ У КІНЕМАТОГРАФІ
Оксана Станіславівна Мусієнко 90-100
КЛАСИФІКАЦІЯ ТИПІВ ТА ПРИЙОМІВ МОНТАЖУ ЗА ПРИНЦИПОМ МОТИВАЦІЇ ЗМІНИ КАДРУ
Валентин Віталійович Марченко, Юрій Володимирович Помазков 101-108
МУЗИЧНИЙ ЛЕЙТМОТИВ У КІНОФІЛЬМІ: ОСОБЛИВОСТІ ТЛУМАЧЕННЯ, ФУНКЦІЇ, СЕМАНТИКА
Катерина Ігорівна Станіславська 109-114
ПРОБЛЕМА СТВОРЕННЯ ІДЕАЛЬНОЇ ПЛАТФОРМИ ДЛЯ ВАРІАТИВНИХ ЕКРАННИХ ТВОРІВ
Іван Анатолійович Канівець 115-121
ІСТОРІЯ УСПІХУ КІНОМУЗИКИ ЯК КОМПОНЕНТА ОБРАЗНОЇ СТРУКТУРИ СУЧАСНОГО ФІЛЬМУ
Оксана Василівна Бут 122-127
КУЛЬТУРОЛОГІЯ ТА МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО В СТРУКТУРІ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ГУМАНІСТИКИ
Марина Володимирівна Тернова 128-133
ДО ПИТАННЯ ІСТОРИЧНОГО РОЗВИТКУ АУДІОВІЗУАЛЬНОЇ МЕДІАКУЛЬТУРИ
Ольга Миколаївна Грабарчук 134-137
ТЕОРЕТИЧНА СПАДЩИНА ШАРЛЯ БОДЛЕРА У ПЕРСПЕКТИВІ ЧАСУ
Олена Ігорівна Оніщенко 138-145
ЕВОЛЮЦІЯ ФРАНЦУЗЬКОГО ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА XVII–ХІХ СТОЛІТЬ: СИСТЕМНИЙ ПІДХІД
Катерина Анатоліївна Максименко 146-150
«СЦЕНІЧНА МОВА»: ДО ПИТАННЯ НЕОБХІДНОСТІ ОНОВЛЕННЯ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ
Тетяна Василівна Кобзар 151-155
КИЇВСЬКІ СТОРІНКИ ТВОРЧОЇ БІОГРАФІЇ Є. МУСАТОВОЇ-КУЛЬЖЕНКО
Тетяна Володимирівна Сітенко 156-163
ФОРМУВАННЯ ТЕХНІКИ МОВЛЕННЯ ЯК УМОВА РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ СТУДЕНТІВ
Раїса Іванівна Короткова 164-169
«ОСОБЛИВО ЦІННИХ І ВИЗНАЧНИХ ФІЛЬМІВ ОДЕСЬКА ФАБРИКА НІ ЗА ЦЕЙ ПЕРІОД, НІ РАНІШЕ НЕ ВИПУСТИЛА...»
Роман Володимирович Росляк 170-179
Мусієнко О. С. Модернізм & авангард: єдність протилежностей. Кінематограф ХХ століття
Лариса Миколаївна Наумова 180-183
Історія українського кіно 1920-х. Хрестоматія. Кінематографічні студії. Вип. дев’ятий
Роман Володимирович Росляк 184-185