Зміст
ПОРТРЕТ МИТЦЯ: ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ У ЖАНРОВОМУ ПОГРАНИЧЧІ | |
Олександр Юрійович Клековкін | 7-14 |
ВИСТАВА С. ДАНЧЕНКА «ДЯДЯ ВАНЯ» НА СЦЕНІ НАЦІОНАЛЬНОГО АКАДЕМІЧНОГО ДРАМАТИЧНОГО ТЕАТРУ ІМЕНІ І. ФРАНКА: КОНТЕКСТУАЛЬНИЙ ПОГЛЯД | |
Дар’я Вікторівна Шестакова | 15-19 |
ТВОРЧИЙ ШЛЯХ В. Г. МАГАРА (до 90-річчя з дня заснування Запорізького академічного українського музично-драматичного театру) | |
Марія Міщенко | 20-26 |
ВИТОКИ ЦИРКОВОГО МИСТЕЦТВА НА УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ | |
Юлія Сергіївна Шаповалова | 27-32 |
ГІТАРНІ КОНКУРСИ ТА ФЕСТИВАЛІ В УКРАЇНСЬКОМУ МУЗИЧНОМУ ПРОСТОРІ КІНЦЯ ХХ ст. — ПОЧАТКУ ХХІ ст. | |
Світлана Миколаївна Гриненко | 33-36 |
ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИВАТНИХ ТЕАТРІВ ФРАНЦІЇ | |
Євгенія Андріївна Захарченко | 37-43 |
КІНОАЛЬБОМ «УКРАЇНСЬКІ ПІСНІ НА ЕКРАНІ» (1936) ЯК ПІДҐРУНТЯ СУЧАСНОГО КЛІПУ НА УКРАЇНСЬКОМУ ТЕЛЕБАЧЕННІ | |
Тетяна Анатоліївна Сидорчук | 44-49 |
ЗАБУТИЙ ЮВІЛЕЙ СЕРІАЛУ «НЕВІДОМА УКРАЇНА: НАРИСИ НАШОЇ ІСТОРІЇ» — ЯК ПОКАЗНИК СТАНУ НЕІГРОВОГО КІНО, МЕДІА, КІНООСВІТИ, СУСПІЛЬСТВА | |
Сергій Миколайович Марченко | 50-60 |
ФІЛЬМИ ПРО ДІТЕЙ, ДЛЯ ДІТЕЙ І НЕ ТІЛЬКИ ДЛЯ ДІТЕЙ | |
Марина Тарасівна Братерська-Дронь | 61-67 |
ВАДИМ ІЛЛЄНКО Й ЕВОЛЮЦІЯ КІНОЗОБРАЖЕННЯ | |
Лариса Іванівна Брюховецька | 68-82 |
ЕКРАННІ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ДРАМИ Т. ШЕВЧЕНКА «НАЗАР СТОДОЛЯ» У ПОЛІ МІЖТЕКСТОВИХ ВЗАЄМИН | |
Тетяна Василівна Журавльова | 83-89 |
ФЕНТЕЗІ ЯК НЕОМІФ У КІНЕМАТОГРАФІ | |
Оксана Станіславівна Мусієнко | 90-100 |
КЛАСИФІКАЦІЯ ТИПІВ ТА ПРИЙОМІВ МОНТАЖУ ЗА ПРИНЦИПОМ МОТИВАЦІЇ ЗМІНИ КАДРУ | |
Валентин Віталійович Марченко, Юрій Володимирович Помазков | 101-108 |
МУЗИЧНИЙ ЛЕЙТМОТИВ У КІНОФІЛЬМІ: ОСОБЛИВОСТІ ТЛУМАЧЕННЯ, ФУНКЦІЇ, СЕМАНТИКА | |
Катерина Ігорівна Станіславська | 109-114 |
ПРОБЛЕМА СТВОРЕННЯ ІДЕАЛЬНОЇ ПЛАТФОРМИ ДЛЯ ВАРІАТИВНИХ ЕКРАННИХ ТВОРІВ | |
Іван Анатолійович Канівець | 115-121 |
ІСТОРІЯ УСПІХУ КІНОМУЗИКИ ЯК КОМПОНЕНТА ОБРАЗНОЇ СТРУКТУРИ СУЧАСНОГО ФІЛЬМУ | |
Оксана Василівна Бут | 122-127 |
КУЛЬТУРОЛОГІЯ ТА МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО В СТРУКТУРІ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ГУМАНІСТИКИ | |
Марина Володимирівна Тернова | 128-133 |
ДО ПИТАННЯ ІСТОРИЧНОГО РОЗВИТКУ АУДІОВІЗУАЛЬНОЇ МЕДІАКУЛЬТУРИ | |
Ольга Миколаївна Грабарчук | 134-137 |
ТЕОРЕТИЧНА СПАДЩИНА ШАРЛЯ БОДЛЕРА У ПЕРСПЕКТИВІ ЧАСУ | |
Олена Ігорівна Оніщенко | 138-145 |
ЕВОЛЮЦІЯ ФРАНЦУЗЬКОГО ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА XVII–ХІХ СТОЛІТЬ: СИСТЕМНИЙ ПІДХІД | |
Катерина Анатоліївна Максименко | 146-150 |
«СЦЕНІЧНА МОВА»: ДО ПИТАННЯ НЕОБХІДНОСТІ ОНОВЛЕННЯ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ | |
Тетяна Василівна Кобзар | 151-155 |
КИЇВСЬКІ СТОРІНКИ ТВОРЧОЇ БІОГРАФІЇ Є. МУСАТОВОЇ-КУЛЬЖЕНКО | |
Тетяна Володимирівна Сітенко | 156-163 |
ФОРМУВАННЯ ТЕХНІКИ МОВЛЕННЯ ЯК УМОВА РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ СТУДЕНТІВ | |
Раїса Іванівна Короткова | 164-169 |
«ОСОБЛИВО ЦІННИХ І ВИЗНАЧНИХ ФІЛЬМІВ ОДЕСЬКА ФАБРИКА НІ ЗА ЦЕЙ ПЕРІОД, НІ РАНІШЕ НЕ ВИПУСТИЛА...» | |
Роман Володимирович Росляк | 170-179 |
Мусієнко О. С. Модернізм & авангард: єдність протилежностей. Кінематограф ХХ століття | |
Лариса Миколаївна Наумова | 180-183 |
Історія українського кіно 1920-х. Хрестоматія. Кінематографічні студії. Вип. дев’ятий | |
Роман Володимирович Росляк | 184-185 |