ДО ПИТАННЯ ІСТОРИЧНОГО РОЗВИТКУ АУДІОВІЗУАЛЬНОЇ МЕДІАКУЛЬТУРИ

Автор(и)

  • Ольга Миколаївна Грабарчук Київський національний університет культури та мистецтв., Україна https://orcid.org/0000-0003-1339-817X

DOI:

https://doi.org/10.34026/1997-4264.25.2019.188341

Ключові слова:

медіа, медіареальність, медіакультура, медіаінформація, соціокультурний простір, історичний розвиток.

Анотація

Медіа сьогодні бере на себе функцію створення соціокультурного середовища сучасної людини. Проте це — суперечливе явище, котре містить у собі як позитивний, так і деструктивний потенціал. Різнобічне вивчення поняття медіакультури як чинника, здатного безпосередньо впливати на формування образу реальності у суспільній свідомості, видається важливим питанням сьогодення. Зокрема, особливо актуальним бачиться питання історичного розвитку аудіовізуальної, тобто екранної, медіакультури, що стає сьогодні основним медіасередовищем. В рамках розгляду проблем медіасередовища виникають також питання про ідентифікацію індивіда та конструювання реальності замість її відображення. 

Біографія автора

Ольга Миколаївна Грабарчук, Київський національний університет культури та мистецтв.

Асистентка кафедри тележурналістики та майстерності актора факультету кіно і телебачення Київського національного університету культури та мистецтв.

Посилання

Разлогов К. Экранный гипертекст. Экранная культура в современном медиапространстве: методология, техно- логии, практики / под ред. Н. Б. Кирилловой, К. Э. Раз- логова и др. Москва–Екатеринбург : ИПП «Уральский рабочий», 2006. 288 с. С. 8–14.

Челышева И. Социокультурное поле медиа: реальность, коммуникация, человек. Москва : МОО «Информация для всех», 2016. 178 с.

Беньямин В. Краткая история фотографии. Произведение искусства в эпоху его технической воспроизводимости: избранные эссе. Москва: Медиум, 1996. С. 66–91.

Савчук В. Философия фотографии. Санкт-Петербург. : Изд-во СПбГУ, 2010. 256 с.

Бабкин Е. В. Фото и видео: Справочник. Москва : 1995. 675 с.

Кракауэр З. Природа фильма. Реабилитация физической реальности. Москва : Искусство, 1974. 390 с.

Харрис Р. Психология массовых коммуникаций. 4-е международное издание. СПб. : ПРАЙМ-ЕВРОЗНАК, НЕВА — Москва: ОЛМА-ПРЕСС, 2002. 390 с.

Москвич О. Медіа-реальність як сучасний соціокультур- ний простір. Соціологічні студії. 2015. С. 52–56.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-18

Номер

Розділ

Articles