ТЕОРЕТИЧНА СПАДЩИНА ШАРЛЯ БОДЛЕРА У ПЕРСПЕКТИВІ ЧАСУ
DOI:
https://doi.org/10.34026/1997-4264.25.2019.188345Ключові слова:
теоретична спадщина, поезія, живопис, «синтез мистецтв», «еклектика», «фальсифікація почуття»Анотація
У статті, спираючись на наріжні ідеї спадщини Ш. Бодлера — видатного французького поета та теоретика мистецтва, — проаналізовано співвіднесеність його позиції з філософсько-естетичними та мистецтвознавчими орієнтирами французької гуманістики середини ХІХ століття. Показано, що у пер- спективі часу наукові розвідки Ш. Бодлера не втратили ані актуальності, ані теоретичної значущості.
Посилання
Латышев М. Вехи жизни и творчества Ш. Бодлера / М.Латышев. Шарль Бодлер. Цветы зла: Стихотворения. Статьи об искусстве. Москва: ЗАО Изд-во “ЭКСМО-ПРЕСС”, 1998. С. 324-326.
Саррот Н. Тропизмы ; [пер. с фр. Л. Зониной, Г. Косико- ва, И. Кудесовой ; вступ. ст. А. Таганова] / Н. Саррот. Тропизмы. Эра подозрения. Санкт-Петербург : Изд-во «Полинформ-Талбури», 2000. С. 13–132.
Бодлер Ш. Об искусстве ; [пер. с фр. Н. Столяровой и Л. Липман ; предисл. В. Левика ; послес. В. Мильчиной]. Москва: Искусство, 1986. С. 243–248.
Пруст М. Против Сент-Бёва. Статьи и эссе ; [пер. с фр. Т. В. Чугуновой ; вступ. ст. А. Д. Михайлова ; коммент. О. В. Смолицкой, Т. В. Чугуновой]. Москва : ЧеРо, 1999. 224 с. : ил.
Мильчина В. Послесловие / В. Мильчина. Бодлер Шарль. Об искусстве ; [пер. с фр. Н. Столяровой и Л. Липман ; предисл. В. Левика ; послесл. В. Мильчиной]. Москва : Искусство, 1986. С. 394–429.
Эклектика. URL: https://dicacademic.ru/dic.nst/enc_culture/1154/Эклектика.
Фальсификация. URL: https://dicacademic.ru/dic.nsf/lower/19906
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Олена Ігорівна Оніщенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, подають наукові статті для публікації у «Науковому Віснику» на таких умовах:
а) Автори, подаючи наукові статті для публікації, надають збірнику «Науковий Вісник» право першої публікації (за ліцензією Creative Commons Attribution). Це дає змогу іншим ділитися роботою з підтвердженням авторства роботи та первинної публікації в цьому збірнику. Водночас за авторами зберігаються в повному обсязі авторські права, що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р.;
б) Автори мають право укладати додаткові окремі угоди на договірній основі стосовно невиключного поширення опублікованої версії Збірника (публікації в книжці, інституційному сховищі тощо), з підтвердженням початкової публікації в цьому виданні;
в) Автори також мають право розмістити свої праці в мережі Інтернет (на їх веб-сайті чи в іниституційних сховищах) до подання чи під час подання праць на розгляд редакційної ради Збірника.
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ
За авторами збірника наукових праць «Науковий Вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення ім. І.К. Карпенка-Карого» / «Naukovij vìsnik Kiïvskogo nacìonalnogo unìversitetu teatru, kìno ì telebačennâ ìm. Ì.K. Karpenka-Karogo» зберігається авторське право що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р. (остання поточна редакція 14.10.2020). За ліцензійними умовами надається право також і редакції збірника публікувати оригінальні наукові статті, що містять нові наукові дослідження й не публікувалися в інших виданнях.
Ліцензійна політика журналу сумісна з переважною більшістю політик відкритого доступу та архівування матеріалів. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, яка дозволяє іншим розповсюджувати роботу з визнанням авторства цієї роботи і першої публікації в цьому журналі. Автор зберігає авторські права і права на публікацію без обмежень.
Погляди авторів публікацій можуть не збігатися з поглядами редакції. За достовірність фактів, дат, прізвищ тощо відповідальність несуть автори.