ЕВОЛЮЦІЯ ФРАНЦУЗЬКОГО ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА XVII–ХІХ СТОЛІТЬ: СИСТЕМНИЙ ПІДХІД
DOI:
https://doi.org/10.34026/1997-4264.25.2019.188346Ключові слова:
хореографічна культура, системний підхід, елементи хореографічного мистецтва, зміст хореографії, структура хореографіїАнотація
У статті досліджується проблема еволюції французького хореографічного мистецтва XVII — XIХ століть на основі системного підходу, що дасть змогу розширити знання про французьке хореографічне мистецтво зазначеного періоду та намітити нові напрями у його вивченні.
Посилання
Аристотель. Поэтика. Риторика. Санкт-Петербург : Азбу- ка, 2000. 347 с.
Боссан Ф. Людовик XIV, король-артист. Москва : Аграф, 2002. С. 79.
Догорова Н. А. Становление и развитие педагогических систем в хореографической культуре: от XVІІ до нача- ла ХХ века : автореф. дис. ... канд. искусствоведения : 24.00.01. Саранск, 2006. 16 с.
Компан Ш. Танцовальный словарь, содержащий в себе историю, правила и основания танцевального искусства с критическими размышлениями и любопытными анек- дотами, относящимися к древним и новым танцам. Мо- сква : Типография у Окорокова, 1790. 438 с.
Левинсон А. Я. Мастера балета. Санкт-Петербург : Изд. Н. В. Соловьева, 1915. 132 с.
Новерр Ж.-Ж. Письма о танце. Москва : Искусство, 1965. 375 с.
Руссо Ж.-Ж. Трактаты. Москва : Наука, 1969. 703 с.
Соллертинский И. И. Статьи о балете. Ленинград : Ис- кусство, 1973. 206 с.
Фуко М. Надзирать и наказывать. Рождение тюрьмы. Мо- сква : Ad Marginem, 1999. 478 с.
Худеков С. Н. История танцев : в 3 т. Санкт-Петербург : Типография «Петербург. газ», 1914. Т. 2. 310 с.
Pure, M. Idee des spectacles anciens et noveaux. Paris : Brunet, 1668. Р. 28–29.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Катерина Анатоліївна Максименко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, подають наукові статті для публікації у «Науковому Віснику» на таких умовах:
а) Автори, подаючи наукові статті для публікації, надають збірнику «Науковий Вісник» право першої публікації (за ліцензією Creative Commons Attribution). Це дає змогу іншим ділитися роботою з підтвердженням авторства роботи та первинної публікації в цьому збірнику. Водночас за авторами зберігаються в повному обсязі авторські права, що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р.;
б) Автори мають право укладати додаткові окремі угоди на договірній основі стосовно невиключного поширення опублікованої версії Збірника (публікації в книжці, інституційному сховищі тощо), з підтвердженням початкової публікації в цьому виданні;
в) Автори також мають право розмістити свої праці в мережі Інтернет (на їх веб-сайті чи в іниституційних сховищах) до подання чи під час подання праць на розгляд редакційної ради Збірника.
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ
За авторами збірника наукових праць «Науковий Вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення ім. І.К. Карпенка-Карого» / «Naukovij vìsnik Kiïvskogo nacìonalnogo unìversitetu teatru, kìno ì telebačennâ ìm. Ì.K. Karpenka-Karogo» зберігається авторське право що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р. (остання поточна редакція 14.10.2020). За ліцензійними умовами надається право також і редакції збірника публікувати оригінальні наукові статті, що містять нові наукові дослідження й не публікувалися в інших виданнях.
Ліцензійна політика журналу сумісна з переважною більшістю політик відкритого доступу та архівування матеріалів. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, яка дозволяє іншим розповсюджувати роботу з визнанням авторства цієї роботи і першої публікації в цьому журналі. Автор зберігає авторські права і права на публікацію без обмежень.
Погляди авторів публікацій можуть не збігатися з поглядами редакції. За достовірність фактів, дат, прізвищ тощо відповідальність несуть автори.