Режисерські пошуки Федора Стригуна
DOI:
https://doi.org/10.34026/1997-4264.26.2020.202586Ключові слова:
Федір Стригун, Театр імені Марії Заньковецької, історія театру, режисура, репертуарАнотація
У статті досліджено режисерську творчість багатолітнього художнього керівника, головного режисера Національного театру ім. Марії Заньковецької Федора Стригуна: простежується його робота від 1987 року, прихід у режисуру та 30-річний стаж постановника у заньківчанському колективі. Увагу зосереджено на напрямах мистецького пошуку, виокремлено та реконструйовано важливі вистави для кожного з них, проведено аналіз творчого почерку, методології режисерської роботи, виділено притаманні його постановкам риси.
Посилання
Bohdashevskyi, Yu. (1995). Stryhun: [Artistic portraits]. Ukrainskyi teatr, 2, рp. 22-25 [in Ukrainian].
Veselka, S. (1995). Where the Yatran twists steeply. Nedilia. 8.09, р. 4 [in Ukrainian].
Veselovska, H., Lavrentii, R. (2016). National Academic Ukrainian Dramatic Theater named after Maria Zankovetsky: Time and Destiny (1917–1944). Lviv: Kameniar [in Ukrainian].
Haidabura, V. (1991). Farewell to romance? Ukrainskyi teatr. 3, рp. 20–22 [in Ukrainian].
Harbuziuk, M. V. (2007). Stage readings of Shakespeare’s Hamlet tragedy in Lviv Theaters (1796–1997). Doctor’s thesis. Kyiv : Karpenko-Karyi KNUTCT [in Ukrainian].
Drak, A. (1989). Zankivchany are back in Kiev. Ukrainskyi teatr, 5, рp. 16–20 [in Ukrainian].
Iehorova, I. (2003). State treason with and without quotation marks. Den, 200, 5. [in Ukrainian].
Kolomiiets R. (1993). Zankivchany. Anthology of theatrical passions. Ukrainskyi teatr,1, рp. 2-4 [in Ukrainian].
Kuziakina, N. (1992). A generous summer of Mykola Kulish. Ukrainskyi teatr. 6, рp. 2-13 [in Ukrainian].
Lypova, H. (2015). Creativity of Taras Shevchenko and style tendencies of Ukrainian theater in the second half of twentieth century. Studii mystetstvoznavchi. 3, рp. 70-79 [in Ukrainian].
Osadchuk, T. (2017). Creativity of Fedor Stryhun in the context of theatrical culture of Ukraine in the last third of XX – beginning of XXI century. Doctor’s thesis. IvanoFrankivsk : Vasyl Stefanyk PU [in Ukrainian].
Palamarchuk, O. (1996). New color in the theater. Ukrainskyi teatr. 4, рp. 11-12 [in Ukrainian].
Pihel, Yu. (2009). Stage costume of Lviv theaters of the late XX – beginning. XXI century. Artistic features and the search for imagery. Lviv : Az-Art [in Ukrainian].
Pohorilets, M. (1994). «Jesus the Son of the Living God»: short remarks on the play by Vasyl Bosovych. Nedilia. 15.07, р. 7 [in Ukrainian].
On re-enactment of Bogdan Lepky’s «Mazepa» trilogy: Reflections- Monologues of Zankivchan actors Bohdan Antkiv, Taisiia Lytvynenko, Ivan Bernatskyi, Borys Mirus, Bohdan Kozak. (1995). Nedilia. 17.02, р. 4 [in Ukrainian].
About «Natalka Poltavka», Ukrainian character, national stage tradition and more Lina Kostenko, Nataliia Chechel, Fedir Stryhun, Tainsiia Lytvynenko. (1994). Ukrainskyi teatr. 2, рp. 4-7, 27 [in Ukrainian].
Sadovska, H. (2000). Two meetings with «Andrei». Vilne zhyttia. 136 (14029), р. 4 [in Ukrainian].
Saienko, B. (2013). The screening of the drama «Narodnyi Malakhii» by Mykola Kulish. Visnyk of Alfred Nobel Dnipropetrovsk University : Philological Sciences Series. 2 (6) 230, рp. 229-236 [in Ukrainian].
Sarapyn, V. (2009). «Natalka Poltavka» by Ivan Kotlyarevsky as National Artistic Opposition to Alexander Shakhovsky’s Poem «Kozak-stykhotvorets». Ridnyi krai. 2, рp. 124-133 [in Ukrainian].
Sobutska, V. Way in immortality, or Requiem to Metropolita n. Mist. 2001. № 47. Grud. P.11.
Shevchenko, T. (1993). The moody life of the Lviv Melpomena. Ukrainskyi teatr. 4, рp. 20-21 [in Ukrainian].
Chuzhynova, I. (2007). Ouo vadis, Malakhiiu?: Bible Reminiscences in the Works of M. Kulish. Prostsenium. 1, рp. 91-95 [in Ukrainian]
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, подають наукові статті для публікації у «Науковому Віснику» на таких умовах:
а) Автори, подаючи наукові статті для публікації, надають збірнику «Науковий Вісник» право першої публікації (за ліцензією Creative Commons Attribution). Це дає змогу іншим ділитися роботою з підтвердженням авторства роботи та первинної публікації в цьому збірнику. Водночас за авторами зберігаються в повному обсязі авторські права, що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р.;
б) Автори мають право укладати додаткові окремі угоди на договірній основі стосовно невиключного поширення опублікованої версії Збірника (публікації в книжці, інституційному сховищі тощо), з підтвердженням початкової публікації в цьому виданні;
в) Автори також мають право розмістити свої праці в мережі Інтернет (на їх веб-сайті чи в іниституційних сховищах) до подання чи під час подання праць на розгляд редакційної ради Збірника.
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ
За авторами збірника наукових праць «Науковий Вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення ім. І.К. Карпенка-Карого» / «Naukovij vìsnik Kiïvskogo nacìonalnogo unìversitetu teatru, kìno ì telebačennâ ìm. Ì.K. Karpenka-Karogo» зберігається авторське право що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р. (остання поточна редакція 14.10.2020). За ліцензійними умовами надається право також і редакції збірника публікувати оригінальні наукові статті, що містять нові наукові дослідження й не публікувалися в інших виданнях.
Ліцензійна політика журналу сумісна з переважною більшістю політик відкритого доступу та архівування матеріалів. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, яка дозволяє іншим розповсюджувати роботу з визнанням авторства цієї роботи і першої публікації в цьому журналі. Автор зберігає авторські права і права на публікацію без обмежень.
Погляди авторів публікацій можуть не збігатися з поглядами редакції. За достовірність фактів, дат, прізвищ тощо відповідальність несуть автори.