Монотеатр перед мікрофоном у контексті майстерності актора

Автор(и)

  • Лариса Миколаївна Недін Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. Карпенка-Карого http://orcid.org/0000-0001-6404-5775

DOI:

https://doi.org/10.34026/1997-4264.26.2020.202592

Ключові слова:

монотеатр, монодрама, моновистава, слово, монолог, радіодрама, радіоп’єса, потік свідомості, радіосповідь

Анотація

У статті розглядається монотеатр як актуальний напрям не лише драматичного театру, а й театру звукової драматургії, який розширює творчу палітру актора, допомагає глибинніше проявити й увиразнити свою творчу індивідуальність, зокрема, і в контексті виконавської майстерності актора. Відстежується історичний шлях зародження моноп’єси у жанрі оригінальної радіодрами та адаптації літературних творів.

Біографія автора

Лариса Миколаївна Недін, Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. Карпенка-Карого

заслужена артистка України, старший викладач кафедри сценічної мови

Посилання

Lyashenko B. (1990). Radio without secrets: «Story by unknown». Moskva : Iskusstvo. 224 194 [in Russian].

Gladisheva A. (2013). Stage language. Monologues. Com positions. Monoplays: Navch. posibnik-hrestomatiya. Bila Tserkva: Bilotserkivska knizhkova f-ka. 367 [in Ukrainian].

Baranevich Yu. (1978). Genres of broadcast. Kyiv; Odessa: Vischa shkola. 194 [in Russian].

VIhareva Z. (2005). Prosecution of verse and logic analysis of text. Kyiv [in Ukrainian].

Shishlina M. (1990). Invitation on an opening day. Temnaya bashnya: Radiopesyi Velikobritanii i Irlandii. Moskva: Iskusstvo. 224 [in Russian].

Homenko I. (2002). Original radiodrama: Navch. posIbnik. Kyiv: Kyiv. natsion. un-t. Institut zhurnalistiki. 320 [in Ukrainian]

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-25

Номер

Розділ

ТЕАТРАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО