Поява відеофільму на українському телебаченні та діяльність Віктора Кісіна. Історичні контексти
DOI:
https://doi.org/10.34026/1997-4264.26.2020.202597Ключові слова:
відеофільм, телебачення, кіно, режисер, Віктор КісінАнотація
Поява відео на телебаченні спровокувала виникнення нового жанру — відеофільму. На українському телебаченні в 1970–1980 роках саме в межах цього жанру проходили надзвичайно плідні й цікаві творчі експерименти і пошуки. Ці пошуки велися не лише у виражальній сфері, а й у методах і підходах до самого фільмовиробництва. В цей час вибудовувалася принципово інша концепція нового екранного видовища
Посилання
Viter, V. (2011). Victor Kissin: on the way to the spectacle. Kino-Teatr, 2, рp. 30-34 [in Ukrainian].
Kisin, V. B. (1983). Videofilm. First steps and perspective. Mistectvo kino: Respublikanskij mizhvidomchij naukovij zbirnik, 4, рp. 82-95 [in Ukrainian].
Kisin, V. B. (1998). Directing as an art and a profession. Educational edition. Kyiv: AELS-Technology [in Ukrainian].
Kosach, Y. A. (1984). Film and TV documentary: prospects for development. Mistectvo kino: Respublik. мizhvid. naukovij zb., 5, рp. 24-33 [in Ukrainian].
Lysenko, A. (1982). The main character. Documentary videofilm: the stage of formation. Moscow: Iskusstvo, 57-72 [in Russian].
New audiovisual technologists: A training manual. (2005). Moscow: URSS editorial [in Russian].
Odinets, O. (2010). Ukrainian documentary videofilm. First steps. Naukovij visnik Kiyivskogo nacionalnogo universitetu teatru, kino i telebachennya imeni I. K. Karpenka-Karogo: Zbirnik naukovih prac. Kyiv, 7, рp. 99-118 [in Ukrainian].
Paliy, E. N. (1983). Engineer as co-author of the videofilm. Mistectvo kino: Respublik. мizhvidom. naukovij zb., 4, рp. 95-99 [in Ukrainian].
Razlogov, K. (1987). «Videoobum»: sources and perspectives. Television yesterday, today, tomorrow, 7. Moscow: Iskusstvo, рp. 126-139 [in Russian].
Romanovsky, I. (1982). Videofilm – technology and creativity. Documentary videofilm: the stage of formation. Moscow: Iskusstvo, рp. 29-56 [in Russian].
Shergova, G. (1982). Arsenal of expressive means. Documentary videofilm: the stage of formation. Moscow: Iskusstvo, рp. 106-126 [in Russian]
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, подають наукові статті для публікації у «Науковому Віснику» на таких умовах:
а) Автори, подаючи наукові статті для публікації, надають збірнику «Науковий Вісник» право першої публікації (за ліцензією Creative Commons Attribution). Це дає змогу іншим ділитися роботою з підтвердженням авторства роботи та первинної публікації в цьому збірнику. Водночас за авторами зберігаються в повному обсязі авторські права, що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р.;
б) Автори мають право укладати додаткові окремі угоди на договірній основі стосовно невиключного поширення опублікованої версії Збірника (публікації в книжці, інституційному сховищі тощо), з підтвердженням початкової публікації в цьому виданні;
в) Автори також мають право розмістити свої праці в мережі Інтернет (на їх веб-сайті чи в іниституційних сховищах) до подання чи під час подання праць на розгляд редакційної ради Збірника.
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ
За авторами збірника наукових праць «Науковий Вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення ім. І.К. Карпенка-Карого» / «Naukovij vìsnik Kiïvskogo nacìonalnogo unìversitetu teatru, kìno ì telebačennâ ìm. Ì.K. Karpenka-Karogo» зберігається авторське право що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р. (остання поточна редакція 14.10.2020). За ліцензійними умовами надається право також і редакції збірника публікувати оригінальні наукові статті, що містять нові наукові дослідження й не публікувалися в інших виданнях.
Ліцензійна політика журналу сумісна з переважною більшістю політик відкритого доступу та архівування матеріалів. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, яка дозволяє іншим розповсюджувати роботу з визнанням авторства цієї роботи і першої публікації в цьому журналі. Автор зберігає авторські права і права на публікацію без обмежень.
Погляди авторів публікацій можуть не збігатися з поглядами редакції. За достовірність фактів, дат, прізвищ тощо відповідальність несуть автори.