Музичний серіал: на перетині кіно і телебачення
DOI:
https://doi.org/10.34026/1997-4264.26.2020.202610Ключові слова:
серіал, телефільм, музичний серіал, музично-екранні форми, ліпсинг, меш-апАнотація
Роль телебачення як основного засобу комунікації людини з навколишнім світом важко переоцінити. Однією з найбільш усталених функцій «малого екрана» є його розважальне призначення, репрезентантом якого для пересічного глядача є серіал. У статті аналізується явище музичного серіалу, досліджуються його характерні особливості як музично-екранної форми, простежуються причинно-наслідкові зв’язки розвитку та функціонування музичного серіалу за кордоном та в Україні.
Посилання
On amendment of some laws of Ukraine regarding the language of audiovisual (electronic) media. The Law of Ukraine activity from May 23, 2017, № №2054-VIII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2054-19#Text (last accessed: 7.02.2020) [in Ukrainian].
On amendment of Article 15 of the Law of Ukraine «On Cinematography». The Law of Ukraine activity from April 29, 2016, №1046-VIII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/1046-VIII (last accessed: 7.02.2020) [in Ukrainian].
«The new girl» on Novy Channal: school love, detective and a lot of music. URL: https://film.ua/uk/news/2130 (last accessed: 6.02.2020) [in Ukrainian].
Agapova, D. Ukrainian TV-series are guided by Russian standards. URL: https://gazeta.ua/ru/articles/culturenewspaper/_ukrainskie-serialy-orientiruyutsya-narossijskie-standarty/763516 (last accessed: 6.02.2020) [in Russian].
Belenky Yu. M., Shergova O. B. (2013). Melodrama, drama and sitcom: foreign practice and the first Russian experiments: scientific edition. Moscow: Academy of Media Industry. 156 [in Russian].
Gladskikh E. Transition of quantity into quality - how the industry of Ukrainian TV-series and television shows production issues from the crisis. https://delo.ua/lifestyle/perehod-kolichestva-v-kachestvo-kak-industrijaproizvodstva-ukra-329411/ (last accessed: 6.02.2020) [in Russian].
Zubavina, I. B. (2007). Cinematography of Independent Ukraine: Trends, Films, Figures. Kyiv: FENIKS. 293 [in Ukrainian].
Kopylova, R. (1990). Show of the Century: “pro” and “contra”. Essays on television cinema. Leningrad: LGITMik, pp. 9-18 [in Russian].
Pobedonostseva, I. E. (2005). The Television Discourse in the Cultural Space of Postmodernism: Dis. … Cand. Art Studies: 17.00.04 / Kyiv. Nat. I. K. Karpenko-Kary theater, cinema and television University. Kyiv. 196 [in Russian].
Stadnik, S. There’s beginning of immensely shooting of TV-series in Ukraine. What now is shown on TV. Retrieved from: https://ru.espreso.tv/article/2017/12/12/chto_teper_pokazyvayut_po_televizu_seryaly (last accessed: 6.02.2020) [in Russian].
Sepman, I. (1990). The urgency of the classics. Essays on television cinema. Leningrad: LGITMik, pp. 21-35 [in Russian].
Television art. Dictionaries, encyclopedias and manuals. Retrieved from: https://slovar.cc/enc/bse/2047631.html/ (last accessed: 6.02.2020) [in Russian].
Fromm, E. (2006). Escape from the freedom. Man for himself. Moscow: ACT MOSCOW. 557 [in Russian].
Feuer, J. (1993). The Hollywood Musical. Bloomington: Indiana University Press. 154 [in English].
Fitzpatrick, A. (2019). Smash Showrunner Joshua Safran Debuts His New Musical-Esque Netflix Series Soundtrack. Playbill. Retrieved from: http://www.playbill.com/article/smash-showrunner-joshua-safran-debuts-his-new-musicalesque-netflix-series-soundtrack (last accessed: 8.02.2020) [in English].
Harrison, J. (2012).The Television Musical: Glee’s New Directions. Time in Television Narrative: Exploring Temporality in Twenty-First-Century Programming. Jackson: University Press of Mississippi, pp. 257-270 [in English].
McHenry, J. (2019). Why Netflix’s Soundtrack Is a Fully Lip-Synced Musical TV Show. Vulture. Retrieved from: https://www.vulture.com/2019/12/netflix-soundtracklip-sync-musical.html (last accessed: 8.02.2020) [in English].
The Forsyte Saga Retrieved from: http://web.archive.org/web/20080416172630/http://www.televisionheaven.co.uk/ forsyte.htm (last accessed: 5.02.2020) [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, подають наукові статті для публікації у «Науковому Віснику» на таких умовах:
а) Автори, подаючи наукові статті для публікації, надають збірнику «Науковий Вісник» право першої публікації (за ліцензією Creative Commons Attribution). Це дає змогу іншим ділитися роботою з підтвердженням авторства роботи та первинної публікації в цьому збірнику. Водночас за авторами зберігаються в повному обсязі авторські права, що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р.;
б) Автори мають право укладати додаткові окремі угоди на договірній основі стосовно невиключного поширення опублікованої версії Збірника (публікації в книжці, інституційному сховищі тощо), з підтвердженням початкової публікації в цьому виданні;
в) Автори також мають право розмістити свої праці в мережі Інтернет (на їх веб-сайті чи в іниституційних сховищах) до подання чи під час подання праць на розгляд редакційної ради Збірника.
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ
За авторами збірника наукових праць «Науковий Вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення ім. І.К. Карпенка-Карого» / «Naukovij vìsnik Kiïvskogo nacìonalnogo unìversitetu teatru, kìno ì telebačennâ ìm. Ì.K. Karpenka-Karogo» зберігається авторське право що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р. (остання поточна редакція 14.10.2020). За ліцензійними умовами надається право також і редакції збірника публікувати оригінальні наукові статті, що містять нові наукові дослідження й не публікувалися в інших виданнях.
Ліцензійна політика журналу сумісна з переважною більшістю політик відкритого доступу та архівування матеріалів. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, яка дозволяє іншим розповсюджувати роботу з визнанням авторства цієї роботи і першої публікації в цьому журналі. Автор зберігає авторські права і права на публікацію без обмежень.
Погляди авторів публікацій можуть не збігатися з поглядами редакції. За достовірність фактів, дат, прізвищ тощо відповідальність несуть автори.