Мистецьке шоу: маніпуляція мистецтвом чи мистецтво маніпуляції?
DOI:
https://doi.org/10.34026/1997-4264.26.2020.202643Ключові слова:
шоу, шоу-технології, шоуїзація, мистецьке шоуАнотація
У статті розглянуто екранне мистецьке шоу у контексті естетичних та комунікативних пріоритетів. Проаналізовано науковий дискурс понять «шоу», «шоу-технології», «шоуїзація». Визначено високу міру маніпулятивності сучасного шоу
Посилання
Akopyan, K. Z. (2008). Schlagerization, showization and exhibitionism in modern culture. Gorizonty kul’tury: ot massovoy do elitarnoy: Materialy IX yezhegodnoy mezhdunarodnoy konferentsii 16–17 noyabrya 2007 g. SanktPeterburg: Sankt-Peterburgskoye filosofskoye obshchestvo [in Russian].
Afanasyev, Yu. (2010). The social purpose of art as a systematic factor of national artistic culture. Kulʹturolohichna dumka. Vol. 2 [in Ukrainian].
Burdina, E. O. (2017). Infotainment as a SocioCommunicative Phenomenon in Contemporary Ukrainian Information and Journalistic TV Projects: Candidate’s thesis: 27.00.04. Kharkiv [in Ukrainian].
Gopko, V. (2014). Is it excessively excessive consumption? Gumanitarnyye issledovaniya. Vol. 3 (4) [in Russian].
Dubovik, N. (2010). Showcasing of modern culture. MIST: Mystetstvo, istoriya, suchasnistʹ, teoriya: zb. nauk. pr. Vol. 7 [in Russian].
Yezhov, D. A. (2018). Elections in the conditions of showization: technologies and social consequences. Vestnik Instituta sotsiologii. Part 9. Vol. 2 (25) [in Russian].
Koltysheva, S. Ya. (2008). Show business as a spheremagnet for religious metaphor. Vestnik Yuzhno-Ural’skogo gosudarstvennogo universiteta. Seriya: Lingvistika. Vol. 16 (116) [in Russian].
Korotaeva, I. V. Show-programs as a phenomenon of mass culture. Retrieved from: http://elibrary.ru/download/27908761.htm [in Russian].
Martynov, V. (2008). Motley rods of Jacob: A private look at the picture of the universal holiday of life. Moskva: MGIU [in Russian].
Romanenko, Yu. M. Showization. Retrieved from: http://hpsy.ru/public/x3066.htm [in Russian].
Skrypka, A. О. (2010). Show technologies as a form of social communication: Extended abstract of candidate’s thesis: 22.00.04. Kharkiv [in Ukrainian].
Stametov, V. V. (2008). Nature of the show as mass pseudocommunication: Extended abstract of candidate’s thesis: 22.00.06. Tambov [in Russian].
Stametov, V. V. Show technologies as a factor in the formation of alienation trends in society. Retrieved from: https://www.elibrary.ru/download/elibrary_15565251_44195992.pdf [in Russian].
Stametov, V. V. (2008). Show-phenomenon as a form of mass pseudo-communication. Vestnik Tambovskogo universiteta. Seriya: Gumanitarnyye nauki. Vol. 10 [in Russian].
Timokhovich, A. N. (2003). Socio-psychological factors of the popularity of the show as a mass spectacle: Extended abstract of candidate’s thesis: 19.00.05. Moskva [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, подають наукові статті для публікації у «Науковому Віснику» на таких умовах:
а) Автори, подаючи наукові статті для публікації, надають збірнику «Науковий Вісник» право першої публікації (за ліцензією Creative Commons Attribution). Це дає змогу іншим ділитися роботою з підтвердженням авторства роботи та первинної публікації в цьому збірнику. Водночас за авторами зберігаються в повному обсязі авторські права, що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р.;
б) Автори мають право укладати додаткові окремі угоди на договірній основі стосовно невиключного поширення опублікованої версії Збірника (публікації в книжці, інституційному сховищі тощо), з підтвердженням початкової публікації в цьому виданні;
в) Автори також мають право розмістити свої праці в мережі Інтернет (на їх веб-сайті чи в іниституційних сховищах) до подання чи під час подання праць на розгляд редакційної ради Збірника.
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ
За авторами збірника наукових праць «Науковий Вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення ім. І.К. Карпенка-Карого» / «Naukovij vìsnik Kiïvskogo nacìonalnogo unìversitetu teatru, kìno ì telebačennâ ìm. Ì.K. Karpenka-Karogo» зберігається авторське право що підтверджується Законом України про авторське право і суміжні права за № 3702-ХІІ від 23.12.1993 р. (остання поточна редакція 14.10.2020). За ліцензійними умовами надається право також і редакції збірника публікувати оригінальні наукові статті, що містять нові наукові дослідження й не публікувалися в інших виданнях.
Ліцензійна політика журналу сумісна з переважною більшістю політик відкритого доступу та архівування матеріалів. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License, яка дозволяє іншим розповсюджувати роботу з визнанням авторства цієї роботи і першої публікації в цьому журналі. Автор зберігає авторські права і права на публікацію без обмежень.
Погляди авторів публікацій можуть не збігатися з поглядами редакції. За достовірність фактів, дат, прізвищ тощо відповідальність несуть автори.