Теоретико-методологічні аспекти рекламування культурно-мистецьких послуг у сучасних соціокультурних умовах

Автор(и)

  • Олена Олександрівна Абрамович Київський національний університет культури і мистецтв http://orcid.org/0000-0002-4814-6709

DOI:

https://doi.org/10.34026/1997-4264.26.2020.202668

Ключові слова:

реклама, духовність, інформація, культурно-мистецький товар, маркетингові інструменти

Анотація

У статті розглядається зв’язок реклами з розвитком духовної культури, а саме з розвитком такого її виду як інформація; досліджуються питання ефективного впливу реклами на прилучення населення до культурно-мистецьких послуг.

Біографія автора

Олена Олександрівна Абрамович, Київський національний університет культури і мистецтв

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри режисури та майстерності актора

Посилання

Bekleshov, D. V. (1975). Advertising is a necessary element of marketing. Moskva: BIKI. 113 [in Ukrainian].

Bekleshov, D. V., Voronov, K. H. (1968). Advertising in commerce. Moskva: Economic relations. 168 [in Ukrainian].

Bekleshov, D. V., Samusev, V.P. (1974). Advertising – its function, goals and methods of creation. Kyiv: Advertising. 107 [in Ukrainian].

Berman, H. (1929). Advertising. Moskva: VSNKh. 98 [in Ukrainian].

Hermohenova, L. (1994). Effective advertising in Russia. Practice and recommendations. Moskva: Rus.partner LTD. 98 [in Ukrainian].

Deiian, A. (1993). Advertising ; V. Mazo. Transl. / Z. N. Zahashvili. Eds. Moskva: Progress, MHU. 176 [in Ukrainian].

Evans, Dzh.R., Berman, B. (1993). Marketing: Transl. from English. Moskva: Economy. 335 [in Ukrainian].

Edvards, Ch., Braun, R. (1993). US Retail Advertising. Practical help: Translations from English. Kyiv: Company «Sphere»-«Word». 270 [in Ukrainian].

Zazykin, V. H. (1992). Psychology in adverising. Moskva: Data strom. 63 [in Ukrainian].

Kerov, M. S. (1990). Advertising in the marketing system. Moskva: Progress. 209 [in Ukrainian].

Kozlov, V. A. (1990). Advertising in the marketing system. Moskva: Advertising. 31 [in Ukrainian].

Kokarev, Y. E. (2009). Cinema as Business and Politics: Contemporary US and Russian Film Industry / Kokarev Y.E., Eds. Moskva: Aspekt Press. 344 [in Ukrainian].

Advertising art: The Theory and Practice of Modern Advertising (1993). Kazan: Kazan university. 187 [in Ukrainian].

Ohurchykova, P. K., Padeiskyi, V. V., Sydorenko V. I. (2008). Producer of Film and Television Producer: Textbook for Students of Higher Education, Specialty in Film and Television Production and Other Cinematographic Specialties/ P. K. Ohurchykova & etc., Eds. Moskva: YuNITI-DANA. 863. (Seriia «Mediaosvita») [in Ukrainian].

Sydorenko, V. I., Ohurchykova, P. K. (2010). Profession is a Film and television producer. Practical approaches: Textbook for Students of Higher Education, Specialty in Film and Television Production and Other Cinematographic Specialties / V. I. Sydorenko, P. K. Ohurchykova, Eds. Moskva: YuNITI-DANA. 711s (Seriia «Mediaosvita») [in Ukrainian].

Kotler, Filip (2016). Fundamentals of Marketing. Short course / Kotler F., ed. Kyiv: Dialetyka. 496 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-25

Номер

Розділ

КУЛЬТУРОЛОГІЯ