Проблема поєднання пластики ляльки і слова в процесі навчання

Автор(и)

  • Тетяна Іванівна Сільченко Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. Карпенка-Карого http://orcid.org/0000-0003-3924-1410

DOI:

https://doi.org/10.34026/1997-4264.26.2020.202689

Ключові слова:

театр ляльок, тренінг, пластика ляльки, слово

Анотація

У статті піднімається проблема поєднання пластики ляльки і слова в процесі навчання. Через аналіз керування ляльками різних систем та їх «озвучення» авторка доводить нагальність введення методичного тренінгу, який базуватиметься на поєднанні двох дисциплін — майстерності актора театру ляльок зі сценічною мовою. Пропонується систематизувати вправи від простої до складної, що допоможе студентові органічно поєднати пластику ляльки і слово в момент сценічної дії

Біографія автора

Тетяна Іванівна Сільченко, Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. Карпенка-Карого

заслужена артистка України, доцент кафедри мистецтва театру ляльок

Посилання

In a professional puppet school. Issue IV. (2009) / Burova S. M. Birth of a word in a puppet theater; comp. N. P. Naumov. SPbGATI Publishing House. 278 [in Russian].

Demmeny, E. S. (1986). Calling – puppet. Leningrad, 199 [in Russian].

Korogodsky, Z. Ya. (1984). Training sketch. Actor skill. Theory and Practice. Moscow: GITIS, 133 [in Russian].

Speranskiy, E.V. (1965). Actor of Pappet Theater. Moscow: 275 [in Russian].

Fesenko, S. (2009) Fundamentals of training and technique actor puppet theater. Section II. A system of exercises and guidelines for mastering the mechanics of the cane doll. Plastic and the word. Lviv: LNY. 70 [in Ukraine].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-25

Номер

Розділ

МИСТЕЦЬКА ПЕДАГОГІКА