Фріц Ланг: символіка архітектури

Автор(и)

  • Оксана Станіславівна Мусієнко Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, Україна

DOI:

https://doi.org/10.34026/1997-4264.20.2017.221206

Ключові слова:

експресіонізм, архітектурні ритми, образ маніпулятора, студійний пейзаж, міфологічне мислення

Анотація

У статті йдеться про одного з найвідоміших кіномитців світу, класика експресіонізму Фріца Ланга. Розглядається саме той період творчості митця, коли склалися основи його стилістики, які згодом збагатили світовий кінематограф у цілому

Біографія автора

Оксана Станіславівна Мусієнко, Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого

член-кореспондент Національної академії мистецтв України, заслужений діяч мистецтв України, кандидат мистецтвознавства, професор, професор кафедри кінознавства

Посилання

Айснер Л. Демонический экран // Лотте Айснер. — М. : Пост Модерн Текнолоджи, 2010.

Делез Ж. Кино // Жиль Делез. — М. : Ад Маргинем, 2004. — 622 с.

«Женщина Эдисона». Первый сценарий фэксов // Киноведческие записки. — М. : ВНИИ киноискусства, 1990. — Вып. 7.

Кракауер З. Від Калігарі до Гітлера — психологічна історія німецького кіна / Зігфрід Кракауер ; [пер. з нім. І. Андрущенка]. — К. : Грані-Т, 2009. — 381 с. — (Серія «De profundis»)

Ланг Ф. Венская ночь / Фриц Ланг // Киноведческие записки. — М. : НИИ Киноискусства, 2002.

Эйзеншиц Б. Немецкое кино. 1895–1933 / Бернар Эйзеншиц // Киноведческие записки. — М. : НИИ киноискусства, 2002. — Вып. 58.

Эйзенштейн С. Поэтика мифа. Избр. произв. : в 6-ти т. / С. М. Эйзенштейн. — М. : Искусство, 1968. — Т. 3.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-30

Номер

Розділ

ЕКРАННІ МИСТЕЦТВА